„Suntem bucuroși să anunțăm un parteneriat cu Yelp”, se afirmă într-un comentariu publicat de reprezentanții grupului Yahoo! pe blogul oficial. „Acum, când va fi utilizat Yahoo Search pentru a găsi un business local în Statele Unite de pe un telefon inteligent, tabletă sau PC, vor putea fi văzute comentariile clienților, informații comerciale și nota – acordată sub forma unor steluțe – furnizată de Yelp”.
Yelp a confirmat informația pe propriul blog, unde reamintește faptul că deține deja peste 53 de milioane de comentarii ale internauților.
Zvonuri despre acest parteneriat au circulat deja luna trecută, însă acest fapt nu a împiedicat acțiunile Yelp să profite de pe urma anunțului de miercuri, crescând cu 2,90%. În schimb, acțiunile Yahoo! au scăzut cu 0,21%.
Yahoo! spune că acest nou parteneriat îi va permite să „își îmbogățească” paginile sale de căutare.
Conținuturile diversificate reprezintă noua axă de strategie pe care pune accentul directorul general al grupului Yahoo!, Marissa Mayer, care încearcă să relanseze creșterea grupului de când a preluat această funcție în vara anului 2012. Ea a luat deja mai multe măsuri pentru a difersifica ofertele de conținuturi de pe site-urile grupului Yahoo!, angajând în special jurnaliști renumiți. Marissa Mayer a multiplicat, totodată, numărul achizițiilor, pentru a spori numărul talentelor și inovațiilor, dar a remaniat și câteva dintre serviciile-vedetă ale grupului, precum serviciul de mesagerie și pagina de start.