„Intenționăm să cerem tuturor utilizatorilor să acceseze serviciile noastre prin intermediul unui cont Yahoo”, a declarat o purtătoare de cuvânt a grupului american.
„Apoi, butoanele care permit autentificarea prin intermediul conturilor de Facebook și Google vor fi retrase de pe toate site-urile Yahoo”, a adăugat ea.
Modificarea a început deja pentru serviciul sportiv Yahoo Sports Tourney Pick’Em și se va extinde progresiv către celelalte servicii Yahoo!. Grupul american afirmă că această decizie va permite „oferirea unor servicii personalizate mai bune” pentru fiecare dintre utilizatorii săi.
Directoarea Yahoo!, Marissa Mayer, ajunsă la conducerea grupului în vara anului 2012, încearcă de atunci să relanseze creșterea economică a companiei, iar personalizarea accentuată a serviciilor Yahoo! reprezintă una dintre axele principale ale strategiei sale.
Ea pune accentul și pe conținuturile oferite pe site-urile grupului, ca și pe aspectul acestora și a achiziționat o serie de talente și de tehnologii care au potențialul de a îmbunătății serviciile grupului.
Achiziția cea mai remarcată este aceea a platformei de bloguri Tumblr, cu 1,1 miliarde de dolari, în 2013, însă Marissa Mayer a realizat deja peste 20 de achiziții de la începutul mandatului ei.
Lista acestora s-a mărit miercuri, odată cu achiziționarea – pentru o sumă deocamdată neanunțată – a start-up-ului Vizify, care utilizează date din activitatea internauților de pe rețelele de socializare pentru a crea grafice și videoclipuri.
„Am descoperit în Vizify o companie care împărtășește pasiunea noastră pentru tehnologiile de vizualizare și utilizare agreabilă pentru utilizatori”, a precizat purtătorul de cuvânt al grupului Yahoo!.
Vizify, care a debutat pe piață în 2011, a precizat pe site-ul său că își încetează activitatea. Yahoo! prevede să încorporeze cinci membri din acest start-up în echipa sa de produse media din San Francisco.