Jurnaliștii de la Business Insider i-au întrebat pe câțiva dintre cei care se ocupă cu publicul în aeroporturi să se gândească la un lucru pe care ar vrea să li-l spună pasagerilor, dar pe care trebuie să-l păstreze pentru ei. 17 dintre ele sunt redate mai jos.
„Fii sincer”: Am auzit scuza asta de o mie de ori
„Nu, nu putem să vă oferim un upgrade gratuit”: Diferitele companii aeriene au reguli distincte, iar o schimbare sau un upgrade îți poate aduce concedierea în zilele noastre, așa că nu merită să ne riscăm job-urile. Sistemul companiei înregistrează totul, așa că „big brother” e cu ochii pe noi.
„Această slujbă este mult mai stresantă decât credeți”: Am fost agresat de două ori pe perioada zecilor de ani de când lucrez în companiile aeriene. Stresul acestui loc de muncă poate fi comparat cu lucrul la secția Urgențe.
„Fii mai respectuos cu ceilalți călători”: Să-ți tai unghiile, să folosești ața dentară, să îți dai cu lac de unii sau să vorbești tare la telefonul mobil sunt lucruri pe care nu ar trebui să le faci în public, la poartă, acolo unde aștepți îmbarcarea.
„Relaxează-te, respiră adânc”: Este problema ta la fel de gravă precum stresul pe care ți-l provoci, atât ție, cât și celorlalți?
„Nu mai aștepta până în ultima clipă”: Dacă ajungi la aeroport cu 20 de minute înainte, ai putea pierde zborul. Nu e ca și cum ai lua autobuzul. Planifică totul cu atenție.
„Nu”: Călătorii cred că suntem nepoliticoși atunci când le spunem „Nu, nu poți face ceea ce vrei”. Nu suntem de acord cu orice, pentru că avem niște reguli făcute de companie, nu de noi, personal. Sunt și ele gândite cu un motiv, nu pentru a face călătoria mai dificilă, ci pentru a o face mai sigură.