Diana Moldovan este top modelul de pe coperta de octombrie a revistei The ONE și protagonista pictorialului Come undone, realizat de Andreea Macri, care aduce în prim-plan spiritul grunge, prin ținute dark, cu detalii avangardiste.
În paginile de shopping, Alexandra Caspruf, fashion editorul The ONE, ne pune față în față cu Dilemele toamnei. Nuanțe prețioase, carouri într-o abordare hip, tricotaje rafinate sau o blană neconvențională? Alte șase pagini de fashion au fost realizate de șase pasionate de modă, care își prezintă astfel alegerile lor de shopping pentru acest sezon. Rubrica Repere de stil ne introduce, de această dată, în dressing-ul și în viața Mirelei Bucovicean, prezența efervescentă din spatele platformei www.molecule-f.com.
Pictorialul Bohemian Rhapsody se opune într-o manieră creativă minimalismului urban, proiectând luxul noului sezon într-un decor cinematic de secol trecut.
Vicki Nicola se întreabă ce poate fi promovat și ce nu în fața unui copil, iar Dragoș Bucurenci vorbește despre Decența Dacianei și ne familiarizează cu drumul lui – de la prejudecată la admirație față de soția premierului. În editorialul Cum m-a mutat mama de pe marele pe micul ecran, Andreea Esca povestește despre Geo Saizescu și o întâlnire care i-a schimbat destinul. Iluzia că poți face tot este titlul unui articol amplu, care pornește de la premisa că Superwoman nu există. Pentru că, deși știm și noi asta, tot nu ne împăcăm cu ideea. Ce-i de făcut? Pe fundalul toamnei românești și-n zgomotul unor interminabile proteste, am vrut să aflăm de la patru Activiste de profesie cum pot voluntarele cu normă întreagă să schimbe lucrurile în România. În exclusivitate pentru The ONE, Andreea Marin scrie cu sinceritate despre cum a slăbit și despre cum niciodată nu e prea târziu să o iei de la capăt.
Și pentru că în octombrie lupta împotriva cancerului la sân devine una publică, încercând să schimbe mentalități și atitudini, vorbim și noi despre simbolul acestei lupte și despre diversele ei aspecte în articolul Rozul care schimbă vieți. Billets d’amour este o incursiune fermecătoare pe malurile Senei, în care luăm cunoștință de lecțiile romantice pe care Parisul ți le dă chiar și când îl vizitezi singur. Și pentru că am văzut printre primii filmul Când se lasă seara peste București sau metabolism și ne-a plăcut, nu puteam rata ocazia unui interviu cu regizorul Corneliu Porumboiu. Textul Regizorul în labirintul său conține detalii ce țin de peliculă, dar și de viață personală, de începuturi, dar și de recunoaștere.