Reprezentanții Pizza Hut din Singapore au fost nevoiți să îi ceară scuze publice unei cliente, după ce aceasta a fost etichetată de angajați drept „doamna grasă și roz” („Pink Fat Lady”), scrie upi.com.
Alli Si a povestit că se afla la un restaurant din Bukit Merah când, la final, a primit nota de plată pe care era scrisă respectiva „poreclă” atribuită de personalul localului. Femeia a fotografiat bonul și a publicat imaginea pe pagina de Facebook a Pizza Hut Singapore.
„Nu cred că este frumos din partea voastră să mă descrieți astfel pe nota de plată. În calitate de client, mă aștept să fiu tratată cu un minim de respect”, a scris ea în dreptul pozei. „Mă simt insultată. Ce este în neregulă cu persoanele mai grase? Sunt client și plătesc pentru pizza pe care o consum! Nu e ca și cum mi-o oferiți voi gratis!”, a adăugat ea.
FOTO: Facebook
Imediat după acest moment, reprezentanții restaurantului i-au cerut scuze clientei, precizând că persoanele responsabile pentru această situație vor fi trase la răspundere.
„Incidentul acesta contravine valorilor companiei noastre, iar noi nu încurajăm comportamentele sau acțiunile care ofensează persoanele”, au arătat ei într-un comentariu publicat pe rețeaua de socializare.
În plus, femeia a fost contactată și telefonic de aceștia pentru a i se cere scuze.
„Ne-a spus că înțelege situația, care a fost, cel mai probabil, o eroare de judecată fără nicio intenție de a jigni pe cineva, și ne-a acceptat scuzele. Suntem recunoscători pentru feedback-ul primit și, drept urmare, vom lua măsuri pentru a îmbunătăți standardele serviciilor adresate clienților noștri”, au precizat reprezentanții Pizza Hut Singapore.
În cele din urmă, Alli Si s-a declarat mulțumită de răspunsul primit: „Apreciez eforturile Pizza Hut în rezolvarea acestei situații în cel mai bun mod”, a spus ea.