Prima pagină » Magazin » A postat pe net nota de plată după ce a primit bacșiș de la un cunoscut sportiv american

A postat pe net nota de plată după ce a primit bacșiș de la un cunoscut sportiv american

A postat pe net nota de plată după ce a primit bacșiș de la un cunoscut sportiv american
Un cunoscut jucător de fotbal american a lăsat un bacșiș ospătarului de 0.03% din valoarea notei de plată pe care a primit-o. Patronul restaurantului a decis să publice nota de plată pe rețeaua de socializare. Ce anume l-a determinat pe acesta să recurgă la acest gest puteți citi mai jos.

Proprietarul unui restaurant din Philadelphia, Statele Unite ale Americii, a postat pe o rețea de socializare nota de plată primită de LeSean McCoy, un cunoscut jucător de fotbal american. Din imagine se poate vedea că bacșișul lăsat chelnerului care l-a servit nu era unul prea generos. La o notă de plată de 60 de dolari, sportivul a lăsat bacșiș 20 de cenți, ceea ce înseamnă 0,03% din valoarea consumației, notează Business Magazin.

Persoanele care au văzut postarea respectivă i-au criticat patronului gestul, acuzându-l că publică informații confidențiale. În plus, mulți clienți au amenințat că nu vor mai frecventa restaurantul, iar alții i-au transmis că lipsa de responsabilitate îi poate aduce chiar falimentul.

La scurt timp, patronul localului a revenit și le-a explicat celor care i-au văzut mesajul că McCoy și prietenii săi s-au așezat la o masă de lângă biroul lui. „Fiind o vedetă în Philadelphia, personalul l-a recunoscut imediat. Deși ospătarul era extrem de entuziasmat, McCoy i s-a adresat de o manieră jignitoare încă de la început. După ce dl. McCoy și prietenii săi au plecat, m-am întors către ospătar care stătea trist, cu capul lăsat. Am ridicat apoi nota de plată și nu mi-a venit să cred: 0,03% din valoarea de peste 60 de dolari. 20 de cenți pe care ospătarul trebuie să îi împartă cu ceilalți angajați. Atât le-a lăsat un milionar care i-a insultat”, a scris bărbatul pe contul de socializare

Proprietarul restaurantului își încheie mesajul scriind că angajații săi merită mai mult și nu regretă gestul.

Mai multe puteți citi pe Business Magazin.