A renunțat la o carieră în televiziune pentru o afacere. Totul a început cu o cutie cu ațe, iar anul acesta se apropie de afaceri de 1 milion euro
Cu o investiție inițială într-o cutie cu ațe și accesorii, Malvina Cservenschi a lansat cu cinci ani în urmă Malvensky. Anul trecut, afacerea a ajuns la 722.000 de euro, în creștere cu 85% față de 2015, iar pentru 2017 antreprenoarea se așteaptă la un plus de 25%.
„Afacerea a pornit tipic pentru cei care au o pasiune și încep să se joace cu ea, iar treptat joaca devine un adevărat proiect”, povestește Malvina Cservenschi despre începuturile Malvensky. Practic, a început cu o brățară pe șnur, făcută pentru o prietenă, cu altă brățară pentru o cunoștință, iar apoi vorba s-a împrăștiat și oamenii au fost atrași de ideea sa originală. Investiția inițială a fost infimă, fiind vorba de o cutie cu ațe, câteva accesorii și cristale, spune antreprenoarea, iar afacerea a crescut organic în cei cinci ani de la lansare. Nu a folosit surse de finanțare externe și a reinvestit mereu profitul obținut.
80% dintre produsele Malvensky sunt bijuterii, diferența de 20% fiind accesorii, precum eșarfe, stilouri etc. Dintre bijuterii, fiecare colecție în parte are un traseu cu suișuri și coborâșuri, spune antreprenoarea, însă toate se vând foarte bine, în funcție de intenția clientului, nevoia de moment, eveniment, buget și dorințe speciale.