Prima pagină » Magazin » Alianță între Discovery și National Geographic, în România

Alianță între Discovery și National Geographic, în România

Alianță între Discovery și National Geographic, în România
Biroul Discovery din România va gestiona vânzările de publicitate pentru televiziunile concurente National Geographic Channel și Nat Geo Wild din această piață, din ianuarie 2015, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Discovery Networks, Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, și FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, au anunțat, luni, încheierea unui parteneriat pe zona de publicitate.

Astfel, începând cu ianuarie 2015, Discovery va gestiona vânzările de publicitate pentru National Geographic Channel și Nat Geo Wild în România, oferindu-le astfel clienților oportunitatea de a construi campanii mai puternice, cu un reach mai mare și destinate unor segmente variate de public, precum și acces la o paletă extinsă de proiecte non-standard.

Potrivit comunicatului, acest parteneriat strategic va facilita accesul clienților de publicitate la un portofoliu dinamic, compus din televiziuni pay-TV (cu plată, n.r.) performante pe piața din România, care se adresează segmentelor de public masculin și feminin, cu venituri medii și superioare. De asemenea, va duce la apariția unui nucleu de marketing creativ, constituit din brandurile unor televiziuni care și-au consolidat de-a lungul timpului legătura strânsă cu publicul, oferind astfel o rată sporită de conversie viewer-to-buyer, se mai spune în comunicat.

„Prin adăugarea portofoliului de canale Fox la oferta noastră comercială, devenim soluția unică pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium, ce vizează segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport și National Geographic Channel sunt destinațiile ideale dacă te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte căutat de toți clienții de publicitate. În același timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild și Animal Planet în acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficientă de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsă că această combinație formată din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adaugă experiența echipei locale de vânzări, respectiv brandurile și publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o ofertă fără egal pentru clienții de publicitate”, a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.

„Nat Geo Channel și Nat Geo Wild sunt mărci puternice, cu o poziție de vârf pe piața din România și sunt cu adevărat îndrăgite de public. Posibilitatea oferită prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clienților din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri și sectoare de public”, a adăugat Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing.

De asemenea, potrivit comunicatului, având în vedere experiența de peste 6 ani a echipei locale de vânzări de publicitate în gestionarea proiectelor non-standard și a celor integrate, cu impact regional, acest parteneriat reprezintă „un pas important în dezvoltarea Discovery în România și o excelentă oportunitate de creștere pentru piața locală de publicitate”. Publicul larg al National Geographic Channel și Nat Geo Wild va aduce de asemenea pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban. Această consolidare generează o cotă de audiență totală de 2,24% pe segmentul televiziunilor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar în creștere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin și pe cel comercial general.

Echipa de vânzări de publicitate a Discovery în România este coordonată de Alisa Marta, care gestionează publicitatea pentru Discovery Channel, Animal Planet, TLC și, din iunie 2014, pentru Eurosport 1.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, principala companie pay-TV (cu plată, n.r.), care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii. Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-și explora universul și de a-și satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science și Discovery HD Showcase, dar și prin intermediul unor produse și servicii comerciale și educaționale de top. Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonați din 105 țări, de pe trei continente.

FOX International Channels (FIC) este divizia internațională multimedia din cadrul 21st Century FOX. FIC dezvoltă, produce și distribuie peste 300 de televiziuni, deținute integral sau majoritar de FIC, în America, Europa, Asia și Africa. Principalele televiziuni ale FIC sunt FOX, FOX Sports, FOX Life, FOX+ și National Geographic Channel. Televiziunile de filme ale FIC includ FOX Movies, FOX Movies Premium și Star Chinese Movies. Canalele neliniare includ FOX Play, FOX Play+ și Nat Geo Play. Aceste rețele, precum și extensiile lor mobile, nelineare și HD, ajung în peste 1,725 miliarde de case din toată lumea.