An prost pentru Huidu. Cum au evoluat afacerile agenției sale de turism, Kiss Travel, în 2012
Afacerile agenției de turism Kiss Travel, deținută de fostul moderator TV Șerban Huidu, au scăzut cu peste 23% în 2012, la circa 50.000 de euro, reiese din datele Ministerului Finanțelor Publice (MFP).
Mai mult, profitul companiei a început să scadă încă din 2010, primul an în care Kiss Travel a raportat rezultate pozitive.
Evoluția afacerilor companiei Kiss Travel (în lei)
Huidu spune că ideea afacerii a pornit de la o pasiune mai veche de-ale sale. Înainte de a se angaja la radio, Huidu a fost ghid montan.
„Înainte de radio am fost ghid montan și am făcut Făgărașul, Retezatul, Apusenii, Zărnești cu Piatra Craiului. Ulterior am avut inițiativa asta, luând-o cumva înaintea vremurilor pentru că eu îmi doresc ca agenția asta să fie pentru oamenii care au trecut de autocare, de autocare low-cost. Va fi peste sacoșe de rafie, peste repatrieri. Acum nu este, dar îmi doresc mult. Și am făcut-o într-un fel pentru mine. Aș vrea să ofer ceva ce românii doar au visat și ceva de atunci, în 2007, puteau să și atingă. Aș vrea să o lansez când economia va fi mai sus”, declara Huidu pentru Wall Street, în toamna anului 2011.