Antreprenorul român care vrea să revoluționeze shaorma cu ingrediente la care nu s-a mai gândit nimeni până acum
„Shaorma este unul dintre cele mai răspândite produse fast food, iar domeniul meu de activitate este să creez noi nișe pe nișa fructelor de mare. Va fi o revoluție a shaorma”, descrie antreprenorul Paul Richard Nicolau modul în care s-a gândit să lanseze o afacere prin care să lanseze o „shaorma de lux”.
Ideea i-a venit în urmă cu doi ani și jumătate, dar a lansat proiectul în urmă cu aproximativ o lună, aspectele tehnice din spatele pregătirii fructelor de mare pentru shaorma fiind printre cele mai dificile pe care le-a întâmpinat în dezvoltarea proiectului. A ajuns astfel să colaboreze cu un furnizor din Italia, de unde aduce fructele de mare gata de gătire în locația din București. Nicolau spune că și-a recuperat deja investiția și apreciază că în aproximativ două luni va deschide primele locații în centre comerciale din Capitală. Ambițiile sale depășesc însă granițele țării și spune că în curând va deschide o shaormerie în Londra. „Este foarte ușor să îți faci o afacere acolo, în aproximativ o oră mi-am făcut firmă, pe internet.”