Anunțul făcut de Pro TV după ultima ediție Românii au talent
Pe întreaga durată de difuzare, 20:31- 23:06, aproape 4.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:14, peste 5.3 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment din România.
Cea de-a treia ediție a noului sezon Românii au talent a înregistrat 26.4 puncte de rating și 52.6% share în intervalul de difuzare 20:31- 23:06, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obținut 4.6 puncte de rating și 9.1% share, potrivit unui comunicat al Pro TV remis gândul.
La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus detașat cu 22.3 puncte de rating și 41.2% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audiență medie de 7.0 puncte de rating și 12.9% share.
La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată lider cu o audiență medie de 24.7 puncte de rating și 45.3% share, locul secund înregistrând 6.2 puncte de rating și 11.4% share.
Cea de-a treia ediție Românii au talent a adus și o premieră – folosirea butonului auriu, golden buzz, pentru un număr neobișnuit pentru public și jurați. Călin Marius, sondor, a venit parcă, pregătit pentru un număr de dans, dar a reușit să surprindă cântând Time to say goodbye a lui Andrea Bocelli. Mihaela Rădulescu a decis că el este favoritul ei, așa că, a apăsat butonul auriu și l-a trimis pe Marius direct în semifinală: „M-a dus cu gândul la un număr de striptease. Am fost convinsă că asta va face. Când a început să cânte operă, am știut că omul ăsta merită. Sunt foarte fericită că l-am dus în semifinale”, a susținut aceasta.
Potrivit paginademedia.ro, pe același segemnt orar, Antena 1 a încercat să contraatace cu BD intră în acțiune și cu un film cu Jackie Chan. Pe intervalul Românii au talent, Antena 1 a fost pe locul cinci la nivel național, fiind depășită și de Kanal D, TVR 1 și Antena 3.