Cei 12 concurenți au luptat pentru un loc în marea finală, aducând pe scenă momente de talent autentic. În urma voturilor telespectatorilor și a deciziei finale a juraților, Bianca Coștiug, trupa The Beat și Alexandru Moraru se pregătesc deja pentru bătălia finală și pentru câștigarea marelui premiu de 120.000 de euro.
Bianca Coștiug a fost prima în opțiunile celor care și-au votat aseară favoriții. Concurenta a fermecat publicul cu un moment de dans tribal fusion, transpunându-se într-o nimfă a pădurii. Frumusețea și talentul ei au trecut dincolo de ecran, iar românii au hotărât că vor să o vadă și în finală.
Puștii de la The Beat au urcat pe scenă ca niște adevărate rock staruri, iar atmosfera din timpul show-ului lor nu a fost departe de cea a unui concert a unor artiști consacrați din domeniu. Au impresionat cu interpretarea melodiei „Show must go on”, a celebrei trupe Queen, și au obținut locul doi în preferințele publicului de acasă.
Unul dintre momentele pline de sensibilitate ale serii a fost cel al lui Alexandru Moraru, care a ales să cânte melodia „Tears in Heaven”, a lui Eric Clapton. La doar 17 ani, el a reușit cu o interpretare impecabilă să convingă că merită un loc în finala competiției.
Mixul de beatbox și flaut al lui Cosmin Cioca i-a cucerit iremediabil pe Andra, Mihaela Rădulescu, Andi Moisescu și Bebe Cotimanis. Jurații au gândit vineri seară la unison și nu au negociat foarte mult atunci când l-au desemnat pe Cosmin ca fiind cel de-al doilea candidat la premiul de originalitate, în valoare de 10.000 de euro.
Tot în ediția de vineri seară, Andra a încântat telespectatorii cu cea mai nouă melodie a sa, „Falava”, pentru care a filmat de curând și un videoclip de excepție.
Pe întreaga durată de difuzare, 20.30 – 00.38, 2,7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul „Românii au talent”, iar în minutul de maximă audiență de la 22.01, 3,8 milioane de români au fost cu ochii pe show-ul „Românii au talent”.
Cea de-a doua semifinală a noului sezon „Românii au talent” a înregistrat 15,5 puncte de rating și 43,1% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obținut 2,6 puncte de rating și 7,3% share.
La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a condus detașat cu 14,4 puncte de rating și 34,8% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audiență medie de 4 puncte de rating și 9,5% share.
La nivel național, Pro TV rămâne și de această dată lider cu o audiență medie de 14,6 puncte de rating și 35,5% share, locul secund înregistrând 4,1 puncte de rating și 9,9% share.