Anunțul National Geographic, după ultimele evenimente: „Suntem foarte îngrijorați, suspendăm”

Publicat: 22 12. 2012, 09:58
Actualizat: 22 03. 2016, 21:47

National Geographic și-a suspendat contul deschis pe Instagram, în urma modificărilor termenilor și condițiilor operate de serviciul de photo sharing, informează Business Insider.

Reprezentanții revistei au arătat că decizia a fost luată din cauza scandalului izbucnit marți, când Facebook, compania care deține Instagram, a fost acuzată că ar intenționa să vândă fotografiile utilizatorilor în scopuri publicitare.

„@NatGeo își suspendă noile postări pe Instagram. Suntem foarte îngrijorați de direcția noilor reguli propuse de serviciu și dacă ele vor rămâne așa, ne-am putea închide contul”, se anunța printr-o postare pe serviciul de photo sharing.

Cu toate acestea, co-fondatorul Instagram, Kevin Systrom, a publicat miercuri, pe blogul companiei, o dezmințire referitoare la zvonurile apărute recent.

„De când am făcut publice schimbările, am văzut că mulți utilizatori sunt derutați și supărați. Astfel că vom modifica anumite părți din termeni și condiții, pentru a explica mai clar ce se va întâmpla cu fotografiile voastre”, a scris acesta.

Systrom susține că „Instagram nu are intenția de a vinde fotografiile utilizatorilor”, ci de a integra în platforma de photo-sharing „forme inovative de publicitate, care par potrivite pentru site”.