Prin intermediul aplicației Doorie, camera de hotel poate fi personalizată la cerere, astfel încăt să devină un loc adaptat la identitatea și la nevoile clienților. Personalul hotelului poate să aducă obiecte decorative sau piese de mobilier în cameră sau sa pregătească meniurile preferate, în funcție de solicitarea persoanei care a făcut o rezervare.
„Am lucrat șase luni la dezvoltarea aplicației de desktop și mobil pe care am numit-o Doorie, un asistent universal de călătorie. Cu ajutorul aplicației, clienții pot cere hotelului partener informații legate de cameră, pot cere un meniu, dacă sunt vegetarieni sau urmează un regim medical, perne speciale, temperatura pe care o preferă în cameră, dacă vor un anumit tip de pat sau de saltea. De asemenea, pot cere să li se pună la dispoziție încărcător de telefon, să fie camera luminoasă, iar toate aceste solicitări se trimit hotelului astfel încât, la cazare, să nu se mai piardă timp, iar clientul să ceară atunci ce are nevoie. Ideea aplicației mi-a venit după ce am călătorit în peste 50 de țări și am fost cazată în diverse hoteluri și doream o ședere cât mai confortabilă. Am dezvoltat aplicația din economiile proprii”, a spus Goron, absolventă a UTCN și a unui doctorat în Inteligență Artificială.
Potrivit acesteia, aplicația are mai multe opțiuni, inclusiv în ce privește curățenia sau room service-ul.
„Cu un buton din aplicație, clienții pot trimite hotelului partener comenzi legate de curățenie, de room service și văd ce servicii sunt oferite. Aplicația reține istoricul clienților și ce au comandat în alte hoteluri, preferințele lor, iar cu ajutorul unui algoritm se pot formula sugestii”, a explicat Anca Goron.
Aplicația este disponibilă gratuit în Google Play și Apple Store, fiind deja folosită în două hoteluri din Cluj-Napoca. Anca Goron a adăugat inițiază discuții și cu lanțuri hoteliere din București și din țară, urmând ca de anul viitor să extindă rețeaua Doorie și peste hotare.