Aproape șase milioane de români s-au uitat la prima ediție „Românii au talent”, sezonul 4
Aproape șase milioane de români din toată țara au fost cu ochii pe eroii din prima ediție ROMÂNII AU TALENT a acestui sezon, informează televiziunea ProTv. Potrivit unui comunicat remis gândul, postul din Pache Protopopescu a spulberat concurența în materie de audiență cu cifre uriașe pe toate segmentele de public și un nou record în ceea ce privește cota de piață.
În minutul de aur, care s-a înregistrat la ora 22:16, aproape șase milioane de telespectatori de la nivelul întregii țări urmăreau concurenții din prima serie de audiții ROMÂNII AU TALENT, care visează să câștige marele premiu de 120.000 de euro pus din nou în joc.
Conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro Tv a obținut o medie de 25,4 puncte de rating și 53% cotă de piață, de peste opt ori mai mult decât Antena 1, următoarea clasată, cu 3,1 puncte de rating și 6,4% share. Mai mult, show-ul de seara trecută și-a doborât încă un record propriu, atingând cea mai înaltă cotă de piață a unei ediții de lansare din toate cele patru sezoane de până acum ROMÂNII AU TALENT: 53% share.
ROMÂNII AU TALENT a fost show-ul preferat aseara și de publicul din mediul urban, segment pe care Pro Tv a înregistrat 24,8 puncte de rating și 44,5% cotă de piață, la o diferență uriașa de Antena 1, cu un rating mediu de 2,7 puncte și 4,9% cotă de piață. Aproape două milioane șase sute de români din orașe au urmărit fiecare minut al competiției talentelor.
Cât despre publicul național, o medie de aproape cinci milioane de români au stat cu ochii pe cel mai tare show de divertisment din țară în intervalul orar 20:30 – 23:05, iar Pro Tv a înregistrat un rating mediu de 25,8 puncte și 46,1% share, urmat de Kanal D, cu 3,0 puncte de rating și 5,3% cotă de piață. Antena 1 a coborât de locul al treilea în clasamentul național al audiențelor, cu 2,4 puncte de rating și 4,2% cotă de piață.