Are 13 ani și o afacere de 200.000 de dolari. Cum i-a venit ideea „câștigătoare”
În prezent, tânărul CEO care este ajutat de mama sa vinde papioane și alte accesorii în valoare de 200.000 de dolari pe an. El are în prezent șapte angajați, inclusiv pe mama și bunica lui, scrie Business Insider.
Bridges are și un mentor, pe investitorul american Daymond John, unul dintre personajele principale din „Shark Tank”, un reality show american televizat, a cărei primă serie a fost difuzată în 2009. În septembrie anul trecut Bridges a fost invitat cu mama sa la reality show, prilej cu care l-a cunoscut pe John, iar la scurt timp John s-a oferit să îi fie mentor micului întreprinzător.
Pasiunea lui Bridges vine de la bunica lui, o croitoreasă pensionară care l-a învățat meserie și cât de importantă este o ținută perfectă. El a rugat-o pe bunică să îl învețe cum să facă papioane, iar ulterior Bridges a început să le vândă online și în câteva magazine din zona unde locuia.
Până să apară la „Skark Tank” el vânduse 2.000 de papioane făcute cu bunica lui și a obținut venituri de 55.000 de dolari. Un om de afaceri i-a făcut o ofertă prin care îi dădea 50.000 de dolari în schimbul unei redevențe de 3 dolari pentru fiecare papion vândut. Însă mentorul său l-a sfătuit pe Bridges să nu accepte. John a declarat că atunci când l-a văzut prima dată pe Bridges, cu mama lui, care este singură, și-a amintit de situația lui din copilărie. El i-a spus lui Bridges că în 1989 a refuzat o ofertă de 10.000 de doalri pentru 40% din compania sa, iar 10 ani mai târziu compania sa era evaluată la 100 de milioane de dolari.
Bridges a declarat pentru Business Insider că John i-a recomandat să evite ofertele de investiții în compania sa, cât timp cât compania sa crește, și să nu crească prea repede. John i-a recomandat să extindă gama de produse și să facă și cravate.
„Vreau să am propria mea linie de haine până la vârsta de 20 de ani”, a spus Bridges.