Ideea i-a venit după ce a fost rugată să aleagă numele copiilor unor prieteni de familie în timpul unei călătorii în China. Părinții chinezi dau adesea copiilor lor al doilea nume în engleză, în speranța că vor găsi de muncă mai târziu în Marea Britanie, dar diferențele culturale poate duce adesea la nume „jenante”, cum ar fi Gandalf sau Rolex. Studenta și-a dat seama că aceasta era „o oportunitate de a ajuta poporul chinez să plece cu dreptul” și a sugerat până acum numele a peste 220.000 de copii prin intermediul site-ul ei, SpecialName, care astăzi are vânzări de 16.000 de lire sterline pe lună.
„Când am fost în China prietenii părinților mei mă tot rugau să îi ajut cu nume pentru bebelușii lor”, spune Jessup. „Ei consideră că un nume englezesc este vital, deoarece nu se poate utiliza un nume chinezesc pe e-mail sau pe o cerere de universitate in Marea Britanie. Iar numele englezesc îl ai pe viață”, adaugă ea.
Citește continuarea pe BusinessMagazin.ro.