În încercarea de a-și câștiga un loc mai bun pe piață, Daniel Birnbaum, CEO SodaStream, a lansat o serie de critici față de principalii săi competitori, PepsiCo și Coca-Cola Co., notează Business Insider.
Birnbaum a declarat, în cadrul unui interviu, că strategiile pe care cei doi producători de băuturi răcoritoare le urmează sunt „învechite” și „nebunești”.
„Coca-Cola Co și PepsiCo vor trebui să înfrunte realitatea faptului că modulul lor de business nu va funcționa pentru totdeauna. Lumea se schimba, iar noi vom demonstra asta”, a arătat CEO-ul SodaStream.
Totodată, declarațiile lui Daniel Birnbaum au făcut referire și la impactul pe care industria băuturilor răcoritoare îl are asupra mediului înconjurător, arătând că unele companii sunt dispuse să facă orice compromis pentru a-și proteja afacerile.
„Industria, controlată de două mari companii (…), produce zilnic, doar în Marea Britanie, 35 de milioane de sticle și cutii. În lume, cifra se ridică la 1 miliard de sticle și cutii, cea mai mare parte a acestora ajungând ulterior la coșul de gunoi, în gropile de depozitare a deșeurilor, în oceane sau parcuri. Este o nebunie”, a comentat Birnbaum.