Au angajat-o director ca să salveze o companie românească veche de 100 de ani. Tactica prin care a evitat falimentul și i-a crescut profitul de 6 ori
2014 a fost un an încărcat pentru producătorul nemțean de utilaje. A lansat patru produse noi, a deschis în Afumați (Ilfov) primul showroom în parteneriat cu unul din distribuitori, a început modernizarea producției și a portofoliului de produse. Trăgând linie și adunând, în vreme ce cifra de afaceri a companiei s-a menținut la un nivel relativ constant, de circa 24 de milioane de lei, profitul a crescut de la 700.000 de lei în 2013 la 4,4 milioane de lei în 2014.
În 2015, compania a avut afaceri de aproape 30 de milioane de lei, dar profitul a scăzut la 2,2 milioane de lei, iar anul trecut cifra de afaceri a Mecania Ceahlău a ajuns la 37,3 milioane de lei și a avut un profit de 2,1 milioane de lei.
„Rezultatele pozitive din 2014 sunt consecința procesului de analiză și eficientizare a companiei – atât a structurii generale, cât și a fluxurilor de producție”, spune Laura Șerban, care la 38 de ani are peste 14 ani de experiență în mediul de afaceri, după cum povestește chiar ea. Anterior acestui mandat, Laura Șerban a deținut poziția de managing director al GNC – Live well, vreme de peste un an iar înainte de aceasta a condus una dintre firmele grupului RTC, respectiv Proffice Experience.