La jumătatea lunii martie, ei au anunțat atragerea unei investiții de 10 milioane de dolari din partea FirstMark Capital, fond care a investit și în Airbnb. În ultimii 3 ani, Brooklinen a generat venituri de peste 30 de milioane de dolari.
Celor doi soți le-a venit ideea afacerii după ce au încercat să cumpere un așternut pe care îl remarcaseră într-o cameră de hotel. Acesta costa însă 800 de dolari, mult peste bugetul lor; căutând alternative, au descoperit diverse forumuri pe care oamenii se plângeau din aceleași motive.
„Ne-am dat seama că oamenii nu aveau decât 2 variante: produse foarte scumpe și de calitate sau unele foarte proaste și ieftine”, povestește Rich Fulop, care este și CEO-ul companiei. Așa că s-au apucat să cumpere propriile lor materiale și să realizeze designuri care să-i atragă pe mileniali.
Tot din acest motiv au ales să vândă doar online: milenialii accesează mai des magazinele de pe internet decât cele fizice.
Citește continuarea pe BusinessMagazin.ro