Prima ediție a confruntărilor live din acest sezon al show-ului „Vocea României” a fost urmărită de 1,7 milioane de telespectatori, în vreme ce emisiunea „X Factor” a ținut în fața micilor ecrane 1,18 milioane de persoane.
Bătălia a adus și premieră în acest sezon, relatează paginademedia.ro. Show-ul de pe Pro TV a durat mai mult decât emisiunea de pe Antena 1. Astfel, dacă „Vocea României a început la 20:26 și s-a terminat la 23:30, „X Factor” a luat startul la 20:30 și s-a încheiat la 23:15.
Ca și anul trecut însă, după faza audițiilor pe nevăzute, audiența emisiunii de la ProTV a scăzut. În comparație cu ediția de vinerea trecută, media de audiență de la acest sfârșit de săptămân a fost cu câteva sute de mii de telespectatori mai mică. Diferența a fost mai mare la nivel național – 400.000 de români pe minut sub audițiile pe nevăzute, mai precizează sursa citată.
Săptămâna trecută, la „Vocea României” s-au uitat 2,15 milioane de români, iar la „X Factor”, 1,38 milioane.
Vineri, 31 octombrie, audiența „Vocea României” la orașe a fost de 920.000 de telespectatori, în timp ce la „X Factor” se uitau aproape 700.000 de orășeni. Săptămâna trecută, la Pro TV se uitau 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce la Antena 1 erau aproape 900.000.
„Vocea României” a fost pe prima poziție și pe targetul comercial: 577.000 de telespectatori, față de 416.000 la „X Factor”. Și la acest target s-a înregistrat o scădere, în comparație cu audițiile pe nevăzute: săptămâna trecută, show-ul de pe Pro TV avea, în medie pe minut, 715.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, iar Antena 1 – 465.000.