AUDIENȚE Vocea României vs X Factor. Diferență URIAȘĂ între cele două show-uri
Pe intervalul de difuzare a celor două emisiuni Vocea a stat la o diferență de peste 670.000 de telespectatori de X Factor, pe publicul național.
Audiența medie a show-ului „Vocea României” a fost asemănătoare cu săptămâna trecută, puțin peste două milioane de telespectatori.
X Factor a fost mai lung cu jumătate de oră decât show-ul de pe Pro TV. La fel ca săptămâna trecută, românii au mutat pe Antena 1 după încheierea show-ului Vocea României. În acea jumătate de oră X Factor, rămas fără concurent, a avut o audiență cu peste 500.000 de telespectaori față de Pro TV.
NAȚIONAL. Vocea României a avut o medie de peste două milioane de telespectatori din întreaga țară. Antena 1 a avut pe același segment mai bine de 1,4 milioane de telespectatori. Locul trei i-a revenit postului Kanal D, care a difuzat Suleyman. Postul a înregistrat o medie de 1,1 milioane de persoane.
Vârf național Vocea României: 2.758.000 (minutul 20.56)
Vârf național X Factor: 2.277.000 (minutul 21.48)
URBAN. La orașe, Vocea României a fost urmărită de aproape 1,2 milioane de telespectatori, în timp ce show-ul de pe Antena 1 era urmărit de 855.000 de persoane din întreaga țară.
Vârf urban Vocea României: 1.534.000 (min. 21.59)
Vârf urban X Factor: 1.399.000 (min. 22.19)
COMERCIAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de 722.000 de persoane pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1 a avut pe același interval 458.000 de telespectatori.