Bear Grylls revine pe Discovery Channel cu o nouă emisiune de supraviețuire
În această emisiune, care cuprinde șase episoade, telespectatorii vor vedea dacă omul modern poate să supraviețuiască pe „Insula lui Bear Grylls”, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Bear Grylls pune la cale experimentul suprem în materie de supraviețuire: 13 bărbați englezi, curajoși și dornici să-și testeze limitele au acceptat să fie lăsați singuri pe o insulă pustie din Pacific, timp de o lună. Vor fi complet singuri, se vor filma între ei și vor avea doar hainele pe care le poartă și câteva obiecte de strictă necesitate. Insula pare un adevărat paradis, însă dincolo de linia țărmului se poate transforma într-un adevărat infern.
Chiar în primul episod, cei 13 bărbați își dau seama foarte repede ce sarcină le revine, căci luptă din greu să facă față fluxului și apoi să-și croiască drum prin desișul de nepătruns al insulei. Rămași singuri, având doar hainele pe care le poartă și câteva unelte de bază, ei sunt deja în pericol, întrucât au trecut 48 de ore de când au mâncat ultima dată și trebuie să-și găsească hrană și apă cât mai rapid. În episodul al doilea, cursa pentru supraviețuire continuă.
În scurt timp, concurenții descoperă că insula îi poate veni de hac și celui mai puternic om. Un membru al grupului alege să se izoleze, obligându-i pe ceilalți să decidă dacă îl vor reintegra în grup sau îl vor lăsa să rămână deoparte, ca un proscris. Pe măsură ce timpul trece, ei se simt tot mai slăbiți și mai flămânzi. Trebuie să-și găsească forța să reziste, iar tabăra se împarte în două grupuri care se iau la întrecere ca să vadă cine va reuși să găsească mai repede hrană.
În ultimul episod, bărbații intră deja în cea de-a patra săptămână de când stau pe insulă, iar grupul lor s-a dezbinat. Nefiind uniți, nu reușesc să adune suficientă hrană cât să supraviețuiască. Viața pe insulă este tot mai grea, afectând puternic trupul și mintea fiecărui participant la acest experiment foarte dificil.
Bear Grylls este unul dintre cele mai celebre nume din domeniul aventurii și supraviețuirii în sălbăticie. Traseul lui către acest statut de vedetă a început în Marea Britanie, în Insula Wight, unde regretatul său tată l-a învățat să se cațere pe stânci și să navigheze cu ambarcațiuni cu pânze. Antrenat încă de la o vârstă fragedă în arte marțiale, Bear a petrecut trei ani ca soldat în trupele speciale britanice, SAS 21.
Deși a suferit un accident sărind cu parașuta în Africa și și-a fracturat coloana vertebrală în trei locuri, Bear a înfruntat trei luni de recuperare într-un spital militar, apoi a devenit cel mai tânăr alpinist britanic din lume care a cucerit Vârful Everest. A apărut apoi în seria Channel 4 „Escape to the Legion” și în șapte sezoane ale seriei Discovery Channel nominalizate la premiile Emmy „Tehnici esențiale de supraviețuire”, unul dintre cele mai urmărite programe TV de pe planetă, cu o cotă de audiență estimată la 1,2 miliarde de telespectatori.
În vara lui 2013, Bear a lansat o nouă serie TV, „Bear Grylls: Scapă cu viață”, difuzată de NBC și votată drept programul reality numărul 1 al televiziunii respective, pentru categoria de public 18-49 de ani. Programul a fost urmărit în întreaga lume pe Discovery Channel, în 2014, alături de alte serii ale acestuia: „Bear Grylls: Evadare din infern” și „Bear Grylls: Clipuri despre supraviețuire extremă”.
Tot în 2014, Bear și-a completat palmaresul de vedetă TV cu un nou program de aventuri de succes, „Running Wild” pe NBC, în America, dar și „Insula lui Bear Grylls” și „Un weekend sălbatic cu Bear Grylls” pentru Channel 4, în Marea Britanie.
Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii. Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-și explora universul și de a-și satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science și Discovery HD Showcase, dar și prin intermediul unor produse și servicii comerciale și educaționale. Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonați din 105 țări, de pe trei continente.