Unul dintre angajați povestește că, într-un an, a încercat să ajute un bărbat care avea un picior rupt, însă, pentru că nu a știut unde se află un anumit produs la preț redus, clientul a încercat să-l lovească cu cârja, informează Business Insider.
Bătăile între clienți sau între aceștia și salariații retailerilor sunt, de altfel, la ordinea zilei în perioada promoțiilor. „Uneori, oamenii se bat pe produse care nici măcar nu au reduceri de preț semnificative. Chiar merită să te alegi cu un ochi vânăt pentru 5 dolari?”, se întreabă un altul.
Un fost student a povestit: „Când lucram la Walmart, am asistat la o bătaie pe o bicicletă. S-au împărțit pumni, a curs sânge. În cele din urmă, un tip a luat bicicleta și a reușit să scape de mulțime. A pedalat și a ieșit din magazin fără să plătească, pentru a scăpa de urmăritori”.
Uneori, chiar și bodyguarzii au luat bătaie. „Cineva l-a pocnit pe agentul de securitate, crezând că este un cumpărător care s-a băgat în față”, a spus un angajat.
„O femeie și-a vărsat cafeaua pe podea pentru că nu am vrut să-i oferim o reducere suplimentară. Se uita fix în ochii mei, în timp ce vărsa cafeaua”, își amintește un angajat.
„Am văzut clienți care, pur și simplu, luau produsele din cărucioarele altora„, a povestit amuzat un altul.
Totuși, asta nu e nimic. Au existat și momente în care cumpărătorii au făcut și lucruri mai rușinoase. De exemplu, o femeie a schimbat scutecul copilului chiar deasupra produselor achiziționate. „Apoi a lăsat scutecul folosit în parcare”, a spus un bărbat care a asistat la întreaga scenă.
Una dintre cele mai amuzante întâmplări s-a petrecut când un client i-a cerut unui angajat din magazin să îl ajute să transporte un brad de Crăciun cu o mașină sport.
Foto: Captură