Piesa-maraton, care îmbină stilurile operă-rock-baladă, continuă să seducă publicul la 44 de ani de la lansare.
Anterior, recordul a fost deținut de cântecul „November Rain”, al trupei americane Guns N’ Roses, lansat în 1992. Clipul trupei americane a fost vizionat până în prezent de 1,2 miliarde de ori.
În urmă cu aproape șapte ani, piesa „Gangnam Style”, a lui Psy, devenea primul cântec care depășea un miliard de vizualizări pe YouTube. De atunci, peste o sută de clipuri au depășit acest prag simbolic.
După lansare, în 1975, „Bohemian Rhapsody” a devenit piesa care a rămas cel mai mult pe primul loc în topurile muzicale din Marea Britanie, respectiv nouă săptămâni. A ajuns din nou pe primul loc în topuri în 1991, după decesul liderului trupei, Freddie Mercury, cel care a și compus piesa, lansată pe albumul „A Night at the Opera”.
A cunoscut o revenire anul trecut, după lansarea filmului omonim, care a devenit la rândul lui musicalul cu cele mai mari încasări din istorie, cu 903,6 milioane de dolari la nivel mondial.