Prima pagină » Magazin » Brandul de fitness Hard Candy al Madonnei se extinde

Brandul de fitness Hard Candy al Madonnei se extinde

În august 2009, Madonna a concertat la București, în cadrul turneului "Sticky and Sweet".

Vedeta americană deține deja opt săli de fitness în lumea întreagă și a decis să se asocieze cu managerul ei, Guy Oseary, și cu directorii companiilor New Evolution Ventures și Epic Rights pentru a-și extinde brandul Hard Candy și în domeniul produselor care se vând cu ajutorul comerțului cu amănuntul, precizează site-ul revistei Billboard.

Dan Levin, directorul departamentului Celebry & Lifestyle din compania Epic Rights, a spus: „Am vrut să aducem acest brand către public și, dacă mulți oameni nu au avut șansa de a merge într-o sală de fitness Hard Candy, de acum înainte vor putea să experimenteze produsele Hard Candy în orașele în care trăiesc, prin intermediul celor mai bune aparate de fitness din lume”.

Cântăreața americană intenționează să își extindă lanțul de săli de fitness Hard Candy în Asia și Statele Unite în anul 2016.

Considerată una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor, numită și „Queen of Pop (regina muzicii pop)”, Madonna este și cea mai bine vândută cântăreață din secolul XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 300 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie 2008, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.

În august 2009, Madonna a concertat la București, în cadrul turneului „Sticky and Sweet”.