O campanie lansată în Marea Britanie, care vrea să îi facă pe oameni să conștientizeze importanța lui Iisus Hristos, a stârnit o revoltă printre credincioși, scrie Daily Mail.
Campania, realizată de site-ul churchads.net și susținută de Biserica din Marea Britanie, îl înfățișează pe Iisus sub forma unei păpuși numite „Godbaby” (Copilul Dumnezeu), alături de sloganul „Plânge, face pipi și salvează lumea”.
Un alt poster al campaniei prezintă un făt în burta mamei, văzut la ecografie. Analiza surprinde și aureola pe care acesta o are deasupra capului. Mesajul acestui afiș este: „(Iisus) e pe drum”.
Posterele, care au costat peste 125.000 de euro, vor fi afișate pe autobuze, pe panouri publicitare și în ziare, începând de săptămâna viitoare.
Ideea campaniei este că „nu există Crăciun fără Hristos”, iar scopul creatorilor este de a spune povestea nativității într-o manieră mai „modernă”, mai scrie Daily Mail.
Membrii bisericii recunosc că această campanie este una controversată și nu va fi pe placul tuturor, dar speră ca tânăra generație să înțeleagă mai bine istoria Crăciunului.
La rândul lor, reprezentanții Churchads.net spun că vor să le reamintească oamenilor ce înseamnă cu adevărat Crăciunul: nu cadouri de sezon, ci apropierea de Hristos.
„Cred că este o blasfemie. Oare Dumnezeu vrea ca noi să-l transformăm în plastic? Nu cred”, a declarat un comentator, pe un site dedicat creștinilor, în timp ce altcineva spune că păpușa care îl înfățișează pe Iisus este „prea lipicioasă și albă”.