Campania gândul și GMP Advertising „Why don’t you come over”, prin care prin care englezii sunt chemați să vadă care sunt bogățiile României și de ce țara noastră este mai bună decât a lor, este puternic mediatizată în presa internațională, iar unele publicații au dus discuția la un alt nivel.
International Business Times UK, un portal online de business din Marea Britanie, a remarcat afișul care scoate în evidență frumusețea româncelor.
Pornind de la sloganul „Jumătate dintre românce arată precum Kate Middleton, iar cealaltă jumătate ca Pippa”, portalul britanic publică o galerie foto cu femei frumoase din România.
captură IBTimes.co.uk
În materialul intitulat „Kate și Pippa Middleton versus frumuseți din România”, cei de la IBTimes publică fotografiile mai multor românce foarte frumoase și cunoscute peste hotare: cântăreața Inna, modelele Ruxandra Bar și Catrinel Menghia și actrițele Ana Ularu, Ada Condeescu și Laura Cosoi.
La finalul materialului apare și o fotografie cu surorile Middleton, Kate și Pippa.
Cotidianul online International Business Times are redacții în zece țări, cea din Marea Britanie fiind cea mai numeroasă, și este al șaselea cel mai citit cotidian online de business din lume.
Inna. Sursa foto Facebook
Catrinel Menghia. Sursa foto Facebook
Laura Cosoi. Sursa foto Facebook
Pippa și Kate Middleton. Sursa foto Daily Mail
Citește și „WHY DON’T YOU COME OVER?” Răspunsul Gândul la campania britanică „NU VENIȚI ÎN ANGLIA!”. UPDATE
Citește și Campania Gândul.info „Why Don”t You Come Over?” provoacă dezbateri în presa internațională. Associated Press: „În spatele campaniei ironice se află un mesaj serios pentru Marea Britanie”