Campania „Why don’t you come over? ” realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest

Campania Why don't you come over?  realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest
Publicat: 09/12/2013, 17:22
Actualizat: 25/03/2019, 18:57

Campania „Why don’t you come over?”, realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler și GMP PR) împreună cu Mediafax Group, a câștigat Grand Prix la categoria PR la ediția din 2013 a competiției Eurobest, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Gândul.info, publicația alături de care care a fost realizată campania „Why don’t you come over?” (WDYCO), este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci și al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.

„E o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR, pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competențe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că știrile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din țările lor, află despre campania noastră și văd și o altă față a românilor. Fiecare premiu internațional pe care campania WDYCO l-a adus în țară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internațional despre campanie și mesajul ei. Juriile festivalurilor internaționale care au premiat campania, comunicatorii aflați în sală la decernare, presa internațională care a scris despre fiecare competiție în parte, toți ar fi putut fi target al campaniei. Iar atenția acordată acesteia, recunoașterea creativității, a inovației în PR și comunicare online pentru WDYCO se întorc ca beneficii pentru România, nu doar pentru GMP Group și Mediafax Group”, a declarat Felix Tataru, președinte GMP Group.

Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din 2013. Printre premiile primite de această campanie se numără: Grand Prix – Digital Campaigns, Gold – PR Campaigns, Silver – Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiție la care aceeași campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câștigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis și media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 și cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.

„Why don’t you come over?” este o campanie integrată realizată prin colaborarea a trei agenții din GMP Group – GMP Advertising, Webstyler și GMP PR, alături de Mediafax Group. Campania a venit ca un răspuns al GMP și gândul.info la campania britanică menită să stopeze „exodul” de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricțiilor de pe piața muncii în ianuarie 2014. Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler și de PR și media relations de GMP PR.

În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români și generând peste 100 de apariții în presa internațională, echivalentul a 2 milioane de euro free media. Campania de media relations gestionată de GMP PR a fost una dintre cele mai complexe ale grupului, implicând contact direct cu peste 50 de publicații de pe 5 continente. Succesul campaniei s-a datorat unui mix de creativitate, inovație, viteză de reacție atât din partea GMP Group, cât și a clientului.

Gândul.info este liderul ziarelor online din România – deținut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din țară.

GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenții creative independente, făcând echipă cu agenția Webstyler pentru campaniile de publicitate online.

Întreaga campanie a fost finanțată din fonduri private și nu a fost afiliată cu nicio instituție politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Un tsunami uriaș s-ar putea produce în Marea Mediterană până în 2030. Experții au avertizat...
Celebrul Ureche a tăvălit-o pe jurnalistă! Scandal într-un club din București! Au intervenit bodyguarzii, a...
FOTO. Antonela, răsfățată de milionarul Paszkany! Așa arată tânăra care primește orice dorește
Salman Khan și Iulia Vântur, primele imagini de la nuntă! Filmarea cu ei a scăpat...
Un copil pierdut acum 28 de ani într-o gară chineză și adoptat în Olanda începe...
TOP 20 sexy vedete care au arătat tot! S-au încurcat în…pantalonașii buclucași!
Până la ce vârstă ar trebui să trăiești pentru a te bucura de întreaga contribuție...
Tânăr bătut și băgat cu forța în portbagaj de cinci rude. Agresorii au altă variantă...
Imaginile durerii de la înmormântarea familiei din Suceava, ucisă de un șofer de TIR
Meteorologii ANM au emis prognoza meteo pentru ziua de luni, 8 iulie. Ce temperaturi vom...
Cod roşu de senzualitate! Vedetele au făcut spectacol în public pe plajele din România
Publicație britanică, despre Dacia Duster: Nu e mastodont electric de 400 CP...
Ce este Noul Front Popular, alianţa dintre socialişti, ecologişti şi comunişti ce a câştigat alegerile...
Forme CIUDATE, observate în atmosfera superioară a Pământului
REGULI obligatorii în caz de vreme rea. Foarte puțini știu ce ESTE INTERZIS
Codul Rutier. Poliția are tot mai multă putere împotriva șoferilor
Grasu XXL, în lacrimi pe scena de la Neversea 2024. Artistul a reușit cu greu...
Perle la BAC 2024. Ireal ce au putut scrie: „Noi nu am studiat nuvela. Pe...
Miracolul prin care Lidia Buble a fost vindecată de psoriazis, după ce tratamentele medicilor nu...
Motivul pentru care Nicki Minaj și-a anulat concertul de la Saga Festival: "Trebuie să mă...
BANCUL ZILEI. Bulă la ora de Anatomie. Profesoara: – Bulă, ce este coloana vertebrală?
Ciclistul Julien Bernard, amendat după ce s-a oprit să-și sărute soția în timpul Turului Franței
×