Campanie de boicotare a produselor rusești în Republica Moldova

Publicat: 31 03. 2014, 14:43
Actualizat: 31 07. 2014, 13:59

Boicotul vine după ce în urmă cu jumătate de an Rusia a decis să blocheze importul de vinuri din Republica Moldova pe motiv că nu sunt de calitate, fără a prezenta probe în această direcție, potrivit publicației Timpul.

„Propunem cetățenilor Republicii Moldova să se solidarizeze cu toți producătorii autohtoni, dar și cu vecinii noștri și să cumpere de la aceștia, în detrimentul celor ruse”, se arată în manifestul ziarului Timpul, citat de Yahoo! News.

„Continuând Campania de boicotare a produselor rusești, am descoperit mai multe mărci rusești care se ascund sub nume internaționale atractive. Vitesse France, Greenfield, Faberlic, Gipfel, BergHOFF și mulți alții induc în eroare consumatorii indicând că fabricarea produselor lor are loc în Europa”, sunt îndemnați locuitorii din Republica Moldova.

„Campania de boicotare a produselor rusești și de susținere, în primul rând al celor autohtone, din România și Ucraina, atrage atenție cetățenilor Republicii Moldova să nu mai cumpere produsele al căror cod de bare începe cu cifrele 46, cele de proveniență rusă. Codul de bare al produselor susținute de campania noastră începe cu 484, 594 și 482 „, se mai arată în campania de boicotare.