Revista The One lansează campania „Iac-așa e ia mea!” prin care le îndeamnă pe cititoarele revistei ca în data de 17 mai să poarte o ie, oriunde s-ar afla.
„De la Londra la Iași, de la Madrid la Craiova, de la New York la Sibiu, hai să vedem cum arată frumusețea în românește”, le spune revista The ONE cititoarelor sale.
Mândre de iile lor, mai multe vedete au răspuns provocării lansate de campania The One și au dezvăluit poveștile tradiționalelor bluze românești pe care le poartă.
Mai multe informații despre campanie găsiți pe www.one.ro și pe pagina de Facebook The One.
Campania „Iaca-așa e ia mea!” este lansată cu ocazia împlinirii a nouă ani de existență a revistei The One și aniversarea a 100 de ediții. Andreea Esca, directorul editorial al publicației, mărturisește în editorialul din revistă: „The One este pentru noi o pasiune, o aventură, un mod de a trăi. Un proiect 100% românesc, care a demonstrat că valoarea, frumosul, talentul nu au limite sau naționalități”.
Ediția aniversară a The One sărbătorește 100 de numere de stil, creativitate, strălucire și spectacol. Revista își invită cititorii să redescopere fotografiile memorabile și personajele fascinante care au inspirat de-a lungul celor nouă ani pictorialele și materialele din paginile revistei.