Care este ”cel mai mare truc de marketing al secolului”, pe care îl folosesc Coca-Cola și Pepsi
Concret, sursa notează că vânzarea apei îmbuteliate drept o alternativă mai sănătoasă la sucuri este ”cel mai mare truc de marketing al secolului”.
Asta pentru că apa îmbuteliată este, de fapt, o alternativă la apa potabilă gratuită. Astfel, făcându-i pe oameni să cumpere ceva ce pot avea și gratis, Coca-Cola, Pepsi și alte companii similare au creat o industrie de 13 miliarde de dolari anual, despre care Business Insider scrie că ”nu ar trebui să existe”.
Publicația americană scrie acest articol în contextul în care, în 2016, Pepsi va lansa apa minerală cu arome Aquafina, iar Coca-Cola – apa minerală Smartwater, a cărei imagine este celebra actriță Jennifer Aniston.
Business Insider scrie acest articol în contextul în care este de așteptat ca, în următorii câțiva ani, vânzările de apă îmbuteliată să le depășească pe cele de sucuri.