Prima pagină » Magazin » Care este cel mai vizionat clip muzical pe YouTube în România, în 2015

Care este cel mai vizionat clip muzical pe YouTube în România, în 2015

Care este cel mai vizionat clip muzical pe YouTube în România, în 2015
Artiștii români domină topul de anul acesta al celor mai vizionate videoclipuri muzicale de pe YouTube în România, pe primul loc situându-se "Cum ne noi", piesă interpretată de Carla's Dreams feat. Delia, cu peste 33,3 milioane de vizualizări în 2015.

Compania Google, care deține site-ul de partajare de fișiere video YouTube, a prezentat, miercuri, lista celor mai populare clipuri video de pe acest site în România în 2015.

Satiră cu ritm, animație și jocuri populare, acestea sunt câteva dintre elementele care stau la baza viralizării în 2015 pe YouTube în România. De asemenea, creațiile românești sunt cele care țin capul de afiș atunci este vorba despre consum de muzică pe YouTube în 2015, informează Google.

Artiștii români domină topul de anul acesta al celor mai vizionate videoclipuri muzicale de pe YouTube în România: opt din cele 10 piese din top sunt creații autohtone. Colaborările dintre Delia și Carla”s Dream sunt cele care au stârnit cel mai mare interes în 2015 pe YouTube România, primele două poziții în top fiind rezultatul acestora.

Astfel, topul celor mai populare video-uri muzicale pe YouTube în România (videoclipuri oficiale) este condus de videoclipul melodiei „Cum ne noi”, al Carla’s Dreams feat. Delia, cu peste 33,3 milioane de vizualizări în 2015.

Pe locul al doilea în acest clasament se situează videoclipul melodiei „Da, mamă”, interpretat de Delia și Carla’s Dreams, cu peste 28,3 milioane de vizualizări.

Clasamentul continuă cu: „Nu pune la suflet” – Ruby feat. What’s Up, „Până vara viitoare” – Jo feat. Randi (26,19 milioane de vizualizări), „Fete din Balcani” – Corina + Mira + Skizzo Skillz, „Falava” – Naguale feat. Andra, „Lean On” – Major Lazer & DJ Snake, „Lasă cucu-n pace” – de Ruby feat. Moroșanu & Dorian Popa, „Singuri în doi” – Peter Pop feat Lora și „See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack” – Wiz Khalifa.

Pentru acest top au fost luate în calcul doar clipurile video publicate în 2015, videoclipuri oficiale (de pe canalul care deține conținutul), fără video-uri doar cu versuri sau o poză. Selecția pentru această categorie s-a realizat printr-un algoritm care ia în calcul vizualizările și nivelul de interactivitate (like-uri, share-uri, comentarii). Ierarhizarea video-urilor a fost realizată în funcție de numărul de vizualizări realizate din România.

Pe de altă parte, topul celor mai populare clipuri video muzicale pe YouTube la nivel global (videoclipuri oficiale) este condus de „See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack”, al lui Wiz Khalifa, cu peste 1,2 miliarde de vizualizări la nivel mondial.

Topul continuă cu: Maroon 5 – „Sugar”, Ellie Goulding – „Love Me Like You Do”, Major Lazer & DJ Snake – „Lean On (feat. MØ)”, Taylor Swift – „Bad Blood ft. Kendrick Lamar”, David Guetta – „Hey Mama” ft Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack, Sia – „Elastic Heart feat. Shia LaBeouf & Maddie Ziegler”, Fifth Harmony – „Worth It ft. Kid Ink”, Adele – „Hello”.

De asemenea, potrivit Google, umorul a fost cheia viralizării pe YouTube în România anul acesta. Cele mai multe dintre clipurile video din top folosesc acest ingredient, în diferite rețete: de la muzică și satiră („Noaptea Târziu”) și animație („Robotzi” de la Creative Monkeyz), până la vlog-urile lui Mihai Zmenta și episoade de comedie ale grupului Vacanța Mare. Reprezentativă pentru 2015 este și zona de „gaming”, cu două intrări în acest top: un video cu momente spectaculoase din jocul „Grand Theft Auto 5” și un „play-through” al unui joc devenit popular în România, „PixWords”.

Topul 10 al clipurilor video virale în România în 2015 (non-music) este condus de „DA-TE-N SARBATOAREAMEA #NoapteaTârziu(Cover amuzant Connect-R-Dă-te-n dragostea mea)”, cu 2,29 milioane de vizualizări.

Clasamentul continuă cu: „RObotzi.S04.Ep19.Truc” (CreativeMonkeyzArmy), „Call Baby! comenzi pentru mașina :))” (Magicianul Robert Tudor), „DA MAMA, SUNT BEATĂ! / Analfabeții de pe internet” (Mihai Zmenta), „Barbie de România se străduiește să cânte «Barbie Girl» și leșină pe scenă!” (The X Factor Romania), „Vacanța Mare – Noră pentru Leana, 2 ore de umor 100% românesc” (VacantaMareRo), „Mircea săracu – Doza de Haș” (Mikey Hash), „AWESOME GTA 5 STUNTS & FAILS” (Funny Moments Compilation), „PixWords 1-40 levels romana (Romanian) part 1” (Blu3Cata).

Pentru acest top au fost luate în calcul clipurile video publicate în 2015. Selecția pentru această categorie s-a realizat printr-un algoritm care ia în calcul vizualizările, nivelul de interactivitate (like-uri, share-uri, comentarii) și tipul de conținut. Ierarhizarea a fost făcută în funcție de numărul de vizualizări realizate din România. În top a fost reținut doar cel mai popular video de pe un canal, respectiv acela cu cele mai multe vizualizări.

Pe de altă parte, cele mai populare video-uri pe YouTube la nivel global (non-music) în 2015 au fost: „Silento – Watch Me (Whip/Nae Nae)#WatchMeDanceOn”, „Clash of Clans: Revenge (Official Super Bowl TV Commercial)”, „Crazy Plastic Ball PRANK!!”, „Love Has No Labels | Diversity & Inclusion | Ad Council”, „Lip Sync Battle with Will Ferrell, Kevin Hart and Jimmy Fallon”, „Justin Bieber Carpool Karaoke”, „6ft Man in 6ft Giant Water Balloon – 4K – The Slow Mo Guys”, „Golden boy Calum Scott hits the right note | Audition Week 1 | Britain’s Got Talent 2015”, „Dover Police DashCam Confessional (Shake it Off)” și „Mean Tweets – President Obama Edition”.

Google, care deține cel mai important motor de căutare din lume, este un lider global în tehnologie și are ca obiectiv îmbunătățirea modului în care oamenii accesează și utilizează informația. Inovațiile aduse în căutarea online și publicitate au făcut din Google un domeniu de referință pe internet și una dintre cele mai cunoscute mărci din lume.