Psihologia culorilor este unul dintre principalii factori care ne determină să cumpărăm un anumit produs.
Orice persoană este influențată de o anumită culoare sau nuanță. Spre exemplu, culori cum ar fi galbenul sau movul ne pot provoca hiperemoții. Albastrul deschis este o nuanță care determină circa 39% dintre bărbați și femei să achiziționeze o anumită marfă, scrie Rador.
A doua cea mai atrăgătoare culoare care le determină pe reprezentantele sexului frumos să cumpere este lilaul, iar pentru bărbați, verdele.
Pe locul al treilea în acest top se clasează rozul pentru femei și negrul pentru reprezentanții sexului puternic.
Nuanțele de galben-portocaliu transmit un sentiment de căldură și optimism, scrie
Descoperă.
Rozul pal simbolizează prietenia, spiritul vesel și confidențialitatea. Rozul închis este simbolul inspirației și tinereții. Violetul este culoarea creativității, imaginației și înțelepciunii.
Albastrul aduce un sentiment de încredere, speranță și putere. Verdele este simbolul păcii, sănătății și prosperității. Albul și griul sunt culorile purității, echilibrului și neutralității.
Bejul, galbenul, portocaliul, roșul sunt culori vii, prietenoase, care transmite curaj și energie. Griul și albastrul sunt pline de prospețime și conferă un sentiment de profesionalism și armonie, fiind foarte potrivite pentru comerț și afaceri.
Auriul, violetul și cafeniul sunt culori care aduc pace, tradiție și lux și sunt folosite în principal pentru branduri care se ocupă de finanțe, consultanță și vânzare de bunuri de lux.