Compania Stainless Games intenționează să relanseze anul acesta celebrul joc video Carmageddon, sub denumirea de ””Carmageddon: Reincarnation””, scrie Daily Mail.
Prima variantă a jocului a apărut în anul 1997 și a devenit cunoscută rapid în toată lumea. Deși a fost contestat încă de la data lansării din cauza excesului de violență, Carmageddon s-a vândut în peste două milioane de exemplare.
Acțiunea jocului era una destul de simplă. Pentru a câștiga, ””eroul””, care se afla la volanul unei ”supermașini”, trebuia să calce și să ucidă cât mai mulți pietoni. Ca urmare a criticilor primite, pietonii au fost înlocuiți ulterior cu creaturi zombie.
Pentru a relansa jocul, compania britanică Stainless Games și-a propus să strângă peste 400 de mii de dolari, prin intermediul platformei pentru colectare de fonduri Kickstarter. Până acum, s-au strâns aproximativ 160 de mii de dolari, majoritatea banilor fiind donați de pasionații de jocuri video.