Prima pagină » Magazin » Casa păpușii Barbie este disponibilă pentru închiriere. Cât te costă să stai în locuința din Malibu

Casa păpușii Barbie este disponibilă pentru închiriere. Cât te costă să stai în locuința din Malibu

Casa păpușii Barbie este disponibilă pentru închiriere. Cât te costă să stai în locuința din Malibu
Casa lui Barbie din Malibu, SUA, este disponibilă pentru închiriere, însă pentru o perioadă limitată de două nopți, pentru a marca a 60-a aniversare a celebrei păpuși, potrivit tmz.com.

Anunțul a fost publicat pe platforma Airbnb, iar Dreamhouse va fi disponibilă pentru închiriere în perioada 27 – 29 octombrie, la prețul de doar 60 de dolari pe noapte.

Persoanele interesate trebuie însă să fie destul de rapide pentru a apăsa pe buton atunci când se deschide perioada pentru rezervări, respectiv pe 23 octombrie, la ora locală 11.00.

Norocosul câștigător va putea să aducă cu el trei prieteni.

Casa are două dormitoare și două băi, dispuse pe trei etaje și are vedere la ocean. De asemenea, casa dispune de o piscină, o saună și o sală de cinema.

Airbnb oferă suplimentar lecții de scrimă cu campioana Ibtihaj Muhammad, dar și lecții de gătit cu celebra Gina Clarke-Helm.

Anul acesta, în martie, Barbie a împlinit 60 de ani de la lansare.

În 1956, Barbara Handler, pe atunci o adolescentă în vârstă de 15 ani, aflată într-o vacanță în Elveția, alături de mama ei, Ruth – cofondatoare a companiei de jucării Mattel -, a remarcat o păpușă, precursoarea lui Barbie, comercializată în magazine sub numele Lili.

Ruth Handler a cumpărat trei păpuși Lilli și le-a adus cu ea în California. Trei ani după aceea – pe 9 martie 1959 – a prezentat în premieră mondială versiunea americană a acelei păpuși, la American International Toy Fair de la New York. Noua păpușă a fost denumită Barbie, după numele fiicei lui Ruth Handler.

Până când Barbie a împlinit 50 de ani, în 2009, compania Mattel vânduse deja peste 1 miliard de astfel de păpuși în lumea întreagă, mai ales grație faptului că noua jucărie „cultiva imaginea unei femei înfloritoare și sănătoase”.

În ciuda competiției acerbe din domeniul jucăriilor, 58 de milioane de Barbie sunt vândute anual, în peste 150 de țări.

 

Autor