Prima pagină » Magazin » Câți bani ar putea câștiga Meghan Markle și Prințul Harry din Instagram, Youtube, Facebook sau Tik Tok dacă vor deveni influenceri 

Câți bani ar putea câștiga Meghan Markle și Prințul Harry din Instagram, Youtube, Facebook sau Tik Tok dacă vor deveni influenceri 

Ce ar fi dacă Ducele și Ducesa de Sussex ar deveni influenceri. Chiar dacă așa ceva este puțin probabil, experții au calculat estimativ menționând că o estimare foarte probabilă este destul de greu de realizat.

La începutul acestui an, Prințul Harry și Meghan Markle au anunțat că renunță la rangul de membri „seniori” ai familiei regale prin intermediul contului de Instagram menționând și faptul că vor să devină „independenți din punct de vedere financiar”. 

Ducii de Sussex nu au oferit foarte multe detalii despre acest aspect, dar au anunțat că vor „lansa o nouă entitate caritabilă”.

(Se estimează că cei doi au o avere de aproximativ 30 de milioane de dolari.)

După anunțul celor doi, oamenii au început să speculeze ce vor face aceștia în continuare, unii punându-și și întrebarea: „Ce ar fi dacă ducii de Sussex ar deveni influeceri?”. 

În plan mondial, influencerii reprezintă doar o mică parte din industria de miliarde de dolari a publicității. Unii dintre cei mai mari influenceri pot câștiga zeci de mii de dolari doar datorită unei postări. 

 

View this post on Instagram

 

“After many months of reflection and internal discussions, we have chosen to make a transition this year in starting to carve out a progressive new role within this institution. We intend to step back as ‘senior’ members of the Royal Family and work to become financially independent, while continuing to fully support Her Majesty The Queen. It is with your encouragement, particularly over the last few years, that we feel prepared to make this adjustment. We now plan to balance our time between the United Kingdom and North America, continuing to honour our duty to The Queen, the Commonwealth, and our patronages. This geographic balance will enable us to raise our son with an appreciation for the royal tradition into which he was born, while also providing our family with the space to focus on the next chapter, including the launch of our new charitable entity. We look forward to sharing the full details of this exciting next step in due course, as we continue to collaborate with Her Majesty The Queen, The Prince of Wales, The Duke of Cambridge and all relevant parties. Until then, please accept our deepest thanks for your continued support.” – The Duke and Duchess of Sussex For more information, please visit sussexroyal.com (link in bio) Image © PA

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

În mod general, influencerii câștigă bani prin parteneriatele pe care le au cu anumite branduri, sau prin link-urile de afiliere sau chiar plasare de produse. Astfel, dacă un influencer care are 1 milion de followeri pe Instagram postează o poză cu un anumit produs, poate câștiga de la 10.000 de dolari în sus. 

În cazul videoclipurilor sponsorizate, colaborarea este și mai scumpă. De exemplu, dacă un youtuber are 3 milioane de urmăritori pe platformă, poate câștiga de la 40.000 de dolari în sus, iar dacă acesta prezintă un review negativ la produsele unei companii concurente, poate câștiga chiar dublu. 

Ținând cont de numărul de followeri al ducilor de Sussex și poziția unică pe care o ocupă în societate, specialiștii estimează că cei doi pot câștiga mai mult decât un influencer obișnuit. Datorită acestui fapt se poate considera că sunt „fără de preț”, potrivit lui Gil Eyal, CEO al unei companii analitice specializată în influenceri, HYPR Brands. 

„Dacă ar fi să-i pui un preț, 1 milion de dolari ar fi punctul de plecare”, pentru o postare a lui Meghan, a declarat Gil Eyal. 

„Ținând cont să face parte din familia regală, probabil că ar avea colabări de lungă durată cu branduri foarte serioase și luxuriante pentru sume de milioane de dolari – echivalentul unei înțelegeri cu o celebritate”, a explicat Gil Eyal. 

Așadar, este destul de dificil de estimat o sumă când vine vorba de influenceri. Criteriile precum numărul de followeri și engagementul nu sunt întotdeauna suficiente pentru a face o estimare în ceea ce privește câștigurile. 

„Influencing”-ul (tr. influențarea) se bazează foarte mult pe încrederea pe care o acordă followerii persoanei respective, precum și expertiza pe care aceasta o face produsului. Datorită acestui aspect, o „recomandare” venită din partea familiei regale poate fi considerată mai de încredere de către followeri, incluzând aici și calitatea produsului promovat (brandurile de lux). 

Un exemplu ar putea fi Barack Obama, despre care se credea în 2009 că ar fi putut câștiga între 25 și 50 de milioane de dolari datorită untilizării telefonului Blackberry, dar doar în cazul în care nu deținea funcția în stat. 

De asemenea, faptul că face parte din familia regală, face din Meghan Markle un model de urmat în privința modei și a stilului de viață. 

„Efectul Markle” a început de când relația cu Prințul Harry a devenit una publică. În 2018, Meghan a fost surprinsă purtând o rochie în valoare de 975 de dolari iar, ulterior, designerul asutralian Karen Gee a declarat pentru BBC că i-a picat site-ul din cauza faptului că foarte multe persoane au vrut să își comande produsele de la brandul pe care fosta actriță îl purta.  Același lucru este valabil și în cazul Prințului Harry. 

Experții estimează că, în ceea ce privește numărul de followeri de pe Instagram, ducii de Sussex se vor situa rapid în top 50 cele mai mari conturi din lume, relatează wired.com. 

Mai multe imagini cu ducii de Sussex –>> GALERIE FOTO.

Sursă FOTO: Shutterstock