Pentru persoanele cu vârste cuprinse între 12 și 20 ani, suma investită în accesorii de telefonie mobilă poate ajunge la 200 de lei, o dată la două-trei luni, susține Barbu.
„Tinerii cu vârste între 12 și 20 de ani își schimbă husele și căștile foarte des, le asortează cu vestimentația. Cumpărându-le o dată la două luni, este clar că nu vor investi foarte mult. În medie, o husă în România se vinde cu 30-40 de lei. Dacă adăugăm un cablu, niște căști, ajungem la 150-200 de lei, la două-trei luni. Se știe că cine cumpără produse Apple investește și mai mult în accesorii”, precizează directorul comercial al ANB Systems.
Persoanele de peste 20 de ani investesc mai mult în accesoriile de telefonie mobilă, dar le și cumpără mai rar. Ele caută produse de calitate mai bună..
„Depășind categoria de vârstă, consumatorii își schimbă mai rar accesoriile, dar caută produse de calitate mai bună, deci investesc mai mult. Estimativ, într-un an, persoanele care vor produse de calitate pot investi și peste 100 de euro. Dacă adaugă și o husă de piele, investiția trece de 150 de euro”, spune Barbu.
ABN Systems International este unul dintre principalii furnizori de echipamente telecom, soluții de comunicare mobilă si accesorii, cu venituri de 17,5 milioane de euro în 2016 (respectiv 9,6 milioane euro în 2015 și 8,5 milioane euro în 2014).
Compania, fondată în 2002, are în prezent peste 50 de angajați.