Aproape 1,9 milioane de români au urmărit sâmbătă, 30 mai, finala reality-show-ului „Ferma vedetelor”, de la ProTV. Pe locul doi a fost Kanal D, cu 650.000 de telespectatori, iar pe trei, Antena 1, cu cifre de trei ori mai mici decât „Ferma vedetelor”, potrivit paginademedia.ro.
Din publicul emisiunii, 920.000 de telespectatori au fost din mediul urban. Au urmat în top Antena 1, cu 367.000 și Antena 3, cu 289.000. Pe acest segment, Kanal D a fost pe poziția a patra pe intervalul programului de pe Pro TV.
FOTO: Pagina de Media
La nivel comercial, peste jumătate de milion de telespectatorii finalei „Ferma vedetelor” au fost din segmentul 18-49, audiență de peste două ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1. Topul comercial a fost completat – cu valori mult mai mici – de Acasă TV și Kanal D: 88.000 de persoane.
FOTO: Pagina de Media
Emisiunea „Ferma vedetelor” s-a încheiat după trei luni în care a schimbat configurația de seară a Pro TV: de luni până joi, emisiunea a fost difuzată de la 20.30, în locul filmelor. Finala a fost câștigată de George Vintilă.
Spre comparație, finala show-ului „Sunt celebru, scoate-mă de aici”, difuzată de Pro TV la începutul lunii martie, a fost urmărită, al nivel național, de aproape 2,8 milioane de români.