Ce AUDIENȚĂ a făcut „Avatar”, filmul cu care PRO TV a vrut să-i spulbere orice concurență. Câți români s-au uitat la Antena 1

Publicat: 03 12. 2014, 07:29

În intervalul 20.30 – 23.47, cât a fost difuzat filmul, Pro TV a obținut o audiență de 19,3 puncte de rating și a avut o cotă de piață de 40,4% pe publicul comercial, de patru ori mai mult decât Antena 1, care a difuzat showul ”Te cunosc de undeva” și s-a situat pe locul 2.

Și la nivelul publicului urban Pro TV a fost pe primul loc, cu o audiență medie de 13,7 puncte de rating și 26,2% share. Antena 1 a fost pe locul doi, cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 12,5% share.

La nivel național, Pro TV a înregistrat 12,2 puncte de rating și 24,4% share, în timp ce Antena 1 a înregistrat 5,7 puncte de rating și un share de 11,5%.

În minutul de aur, 3 milioane de telespectatori se uitau la ”Avatar” pe Pro TV.