„Marea bulgăreală 2 – Supercursa săniuțelor/ Racetime” este continuarea animației de succes din 2015. Cursa de sănii din micul orășel le dă speranțe lui Frankie-Patru-Ochi și echipei sale. Ei se înscriu în concurs cu Sophie la conducerea saniei, dar vehicolul proiectat de Frankie se face praf și nu reușește să termine cursa. Și de aici începe noua poveste, pentru că eroii cred că Zac și vărul său, Charly, au folosit mijloace incorecte în concurs. Dar asta trebuie dovedit.
Frankie cere repetarea cursei, iar Zac acceptă cu condiția ca Frankie să construiască o pistă de curse cu totul nouă. Frankie și prietenii săi construiesc o pistă spectaculoasă. Zac își dă seama că se confruntă cu un adversar puternic, așa că ridică și mai mult miza, făcându-l pe Frankie să pună la bătaie hambarul.
„A doua șansă/ Second Act” este filmul regizat de Peter Segal cu Jennifer Lopez la maturitate. Comedie romantică cu angajatul blocat în supermarket care se hotărăște să aibă succes la 40 de ani. Și profilul de pe internet este suficient să includă vorbirea a câtorva limbi străine în plus și încă niște detalii cosmetizate ca să vină vorba despre cu totul alte oportunități.
Una dintre cele mai apreciate și complete artiste ale generației sale, Jennifer Lopez e cunoscută pentru maniera sa de a se reinventa constant, motiv pentru care comedia ,,A doua șansă’ i-a oferit o nouă oportunitate de a-și demonstra talentul. Actrița s-a implicat chiar și în alegerea actorilor din rolurile principale.
Personajul lui Jennifer Lopez intră în al cincilea deceniu de viață cu succes și atrage toate privirile.
„Războiul rece/ Zimna wojna” este o dramă plină de stil semnată de Pawel Pawlikowski, regizorul care a adus pe ecrane povestea tinerei călugărițe din „Ida” și aventura din „Dragoste de-o vară/ My Summer of Love”. Joanna Kulig, Tomasz Kot, Agata Kulesza și Borys Szyc țin capul de afiș în povestea romantică care se petrece în anii ´50. Un muzician pasionat de ritmuri americane și o cântăreață poloneză găsesc sensul afectiv al libertății într-o Polonie în care Parisul era dincolo de cortina de fier, într-o epocă în care existau încă Germania Democrată și cea de Vest și Iugoslavia.
Regizorul a dedicat filmul părinților săi, ale căror nume au fost împrumutate și de protagoniștii poveștii de iubire care a emoționat juriul de la Cannes 2018. Părinții lui au murit în 1989, chiar înainte de căderea Zidului Berlinului.
Cum sună jazz-ul pe imagini din comunism și cum se integrează romantismul în context se poate vedea aici.
Foto: Hepta/ Captură