Prima pagină » Magazin » Ce sume impresionante pot câștiga vedetele pentru un mesaj pe Facebook sau un clip pe Youtube

Ce sume impresionante pot câștiga vedetele pentru un mesaj pe Facebook sau un clip pe Youtube

Ce sume impresionante pot câștiga vedetele pentru un mesaj pe Facebook sau un clip pe Youtube
Reclamele nu sunt ceva nou în peisajul mediatic contemporan și nici utilizarea imaginii unei vedete pentru a vinde un produs, însă acestă tendință a crescut exponențial în ultimii ani datorită în special rețelelor de socializare.

Zilele trecute jucătorul de fotbal Cristiano Ronaldo a primit un ceas de la TAG Heuer, s-a hotografiat cu ceasul apoi a publicat fotografia pe Instagram mulțumindu-le și utilizând sloganul companiei #dontcrackunderpressure, scrie Economist.

Din ianuarie până acum, peste 200.000 de postări pe Instagram au fost insoțite de hashtag-urile #ad, #sp sau #sponsored (reclamă) conform datelor Captiv8, o platformă ce leagă brandurile de așa zișii „influencers” (persoane populare pe rețele sociale) din social media.

Pentru companii este o metodă foarte bună de a ajunge la potențiali clienți. De exemplu, Ronaldo are peste 240 de milioane de fani (Facebook+Instagram+Twitter), notează Business Magazin.

De asemenea, rețelele de socializare ajută brandurile să ajungă la tinerii care, de exemplu, urmăresc o vedetă pe Snapchat, prin care aceștia au impresia că pot vedea o parte din viața personală a vedetelor. Astfel companiile pot interacționa altfel cu audiența, mult mai eficient decât reclamele tradiționale, dar acest lucru nu este ieftin.

Vedetele sau „influecerii” pot câștiga cu 3-7 milioane de urmăritori pot câștiga în medie 187,500 de dolari pe o postare pe Youtube, 93,750 pe o postare pe Facebook sau 75,000 de dolari pentru o postare pe Instagram sau Snapchat.