Cea mai frumoasă șoferiță din România | Ilie Matei – „Omul șoselelor” a anunțat câștigătoarea / Cine este și de ce a ales o asemenea meserie: „Nu mă văd făcând altceva în viitor” – FOTO
După câteva zile în care fanii paginii de Facebook Ilie Matei – „Omul Șoselelor”, dar nu numai, au putut să își voteze favorita, admnistratorul paginii a anunțat pe 7 decembrie câștigătoarea: Mălina Elena Ghileschi.
Tânăra câștigătoarea a reușit să strângă aproximativ 3.500 de like-uri la poză în cele două runde de concurs.
„A fost o încercare de promovare a colegelor noastre, care pe lângă frumusețe, sunt și bune profesioniste. Nu toată lumea a înțeles asta, nici chiar toate fetele participante”, a anunșat Ilie Matei pe rețeaua de socializare.
Câștigătoarea concursului, Mălina Elena Ghileschi, are 22 de ani și este din județul Botoșani. Tânăra a terminat școala de șoferi pentru categoriile C și E și a obținut atestatul pentru transportul de marfă, iar din ianuarie 2019 practică această meserie.
Aceasta a povestit pentru Ilie Matei – „Omul șoselelor” modul în care s-a adaptat la această meserie și la ce dificultăți a reușit să facă față, menționând și faptul că „De mică am fost pasionată de mașini și de tot ceea ce ține de șofat. Pentru că am o pasiune aparte pentru mașinile de mare tonaj, am reușit tot ce mi-am propus. În prezent, stăpânesc volanul cu multă precizie și sper să am parte de mulți kilometri fără evenimente neplăcute! Doresc tuturor șoferilor mult noroc, drumuri bune și line!”.
Foto: Mălina Elena Ghileschi
„Bună, sunt Mălina, am 22 ani și sunt din județul Botoșani! După terminarea școlii de șoferi pentru categoriile C, E și obținerea atestatului pentru transport marfă, în luna ianuarie 2019, mi-am început cariera mea de șofer la firma germană Spedition Pflaum GmbH. Firma are foarte multe ramuri: distribuție de produse, distribuție de colete, transport de marfă dintr-o țară în alta etc. Logodnicul meu se afla aici de aproximativ un an jumătate și se ocupa cu aprovizionare magazinelor NORMA (magazine asemănătoare cu LIDL ,PENNY, NETTO).
Practic, o zi de muncă se desfășoară astfel: se merge cu camionul la un depozit de unde șoferul trebuie să încarce marfa pentru 2-3 sau 4 magazine, urmând să meargă la adresele filialelor pentru a lăsa paleți cu alimente și pentru a lua înapoi paleți goi ce vor fi aduși ulterior la depozitul de unde s-a încărcat marfa. Ajunsă în Germania, am avut la dispoziție o lună de zile pentru a învăța cum trebuie să manevrez o liză electrică, cum trebuie să încărc marfa în camion și cel mai dificil lucru pe care l-am avut de învățat a fost «faimosul» tras în rampă.
Eu lucrez în două ture, alternând o săptămâna de zi cu una de noapte. Inițial, tura de zi mi se părea mai grea comparativ cu cea de noapte, deoarece când ajungeam la filială pentru a descărca marfa și vedeam că parcarea magazinului e plină de mașini mici, mă înspăimântam. Cu multă atenție și răbdare, cu mișcări lente și precise, m-am descurcat, Dumnezeu ferindu-mă de evenimente neplăcute. Lucrez singură pe camion de 10 luni și nu mă văd făcând altceva în viitor”, a povestit aceasta pentru Ilie Matei.
Foto: Mălina Elena Ghileschi
Sursă foto: Ilie Matei – „Omul șoselelor” / Facebook