Prima pagină » Magazin » Cea mai „transparentă” femeie de serviciu acceptă plata în funcție de „nivelul de nuditate”. Victoria face menajul în pielea goală și îi invită pe clienți să i se alăture

Cea mai „transparentă” femeie de serviciu acceptă plata în funcție de „nivelul de nuditate”. Victoria face menajul în pielea goală și îi invită pe clienți să i se alăture

Victoria Murphy, din Edinburgh, își taxează clienții cu 55-75 lire sterline pe oră, în funcție de „nivelul de nuditate".

Victoria Murphy are o firmă de curățenie mai puțin obișnuită. La 25 de ani, tânăra a renunțat la jobul de cosmetician pentru a face pe femeia de serviciu în casele bogătașilor din Edinburgh, scrie mirror.co.uk.

Serviciile Victoriei sunt atât de populare, încât femeia are acum 15 angajați, dintre care trei bărbați, care fac servicii de menaj în pielea goală.

Ei cer între 55-75 lire sterline pe oră, în funcție de cât se dezbracă și Victoria a testat pe propria piele serviciul, înainte să angajeze mai mulți oameni.

Glimmer, firma acesteia, este tot mai cunoscută. Tânăra singură din Edinburgh Daschund, Louis, spune că a experimentat singură afacerea, pentru a fi sigură de succes.

„Nu suntem un serviciu de escorte. Oferim însă distracție și flirturi”, explică femeia.

„Personalul meu nu face nimic din ce nu îi face plăcere”.

100 de oameni au aplicat pentru un job la firma Victoriei și aceasta precizează că i-a ales pe cei cu experiență în curățenie. Recunoaște însă că cei 20 de clienți frecvenți și 15 ocazionali i-au năruit portretul-robot al clientului care cere asemenea servicii.

În ciuda afacerii controversate, tânăra este susținută de rude și prieteni. „Ei înțeleg că afacerea este ca și copilul meu. Le explic mult timp oamenilor că vorbim despre un serviciu de curățenie. Facem curățenie la standarde foarte ridicate. Cei mai mulți oameni ne întreabă ce face un client când noi facem curățenie. Își imaginează că stă pe loc și asistă la un spectacol erotic, dar noi nu facem așa ceva”, povestește femeia.

„Menajera îi va implica în jocul ei și clienții vor avea casa curată”.

Rețelel sociale – cu precădere Instagram – au avut un rol esențial în promovarea serviciilor Glimmer.

„Folosim fluturași, rețelele sociale, ne promovăm pe unde apucăm”.

Victoria recrutează acum oameni în Glasgow și Aberdeen și vrea să devină un brand cunoscut la nivel național.

Glimmer va oferi și „Meșteri dezbrăcați”, bărbați care să le ajute pe cliente la treburile casei.

 

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele