Pe langa marile branduri si companii care atrag publicul interesat de lumea Internetului, precum Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Shazam, Skype sau Windows Mobile, temele abordate in festival acopera mai multe domenii de interes din online si marketing digital.
Iata care sunt cele mai importante dintre acestea, grupate pe zone de interes:
1. CREATIE SI VIRAL VIDEO
Cei care lucreaza in agentii de creatie, PR dar si de media sau pur si simplu sunt pasionati de nebunia comunicarii digitale nu vor rata ideile unor oameni si agentii care obtin premii internationale.
ZOO– agentia de creatie din cadrulGoogle-,Sid Lee,Effective Brands, DigitasLBi, Achtung!, Branderati, The Comms LabsauÃ…kestam Holstsunt nume prezente la festivalurile majore din lume.
Acum si laICEEfest. Cateva exemple de campanii spectaculoase realizate de cei care vin la ICEEfest, puteti vedea aici [viaIqads].
In plus, cele mai mari hituri virale ale anului vor face subiectul show-ului din finalul festivalului, „Viral Movie Night„, unde Andi Moisescu si invitatii sai, comediantii Mihai Bendeac, Mihai Bobonete si Raul Gheba vor analiza, serios, umorul tip YouTube.
2. CONTENT
Cei care lucreaza in publishing si in productie de content online sunt invitati sa vada noi playeri precum UpComingoriDaily Secret, care incearca noi modele de business. Dar nici veterani precum BBC,ForbessauDer Spiegelnu sunt de ignorat, desigur.
O mentiune speciala pentru sesiunea undeKatharina Borchert, CEODer Spiegel Digital(nominalizata la titlul de „Young Global Leader”de theWorld Economic Forum)va avea o prezentare urmata de o dezbatere „de neratat” (la care va participa si noul CEOProTV,Aleksandras Cesnavicius, in prima sa aparitie publica de la preluarea jobului din Romania).
3. PERFORMANCE si eCOMMERCE
Oamenii implicati in e-commerce si agentii de performance marketing vor fi acolo la prezentarile luiLee Odden– autor al celebrei carti „Optimize!” – precum si la Performance Marketing Masterclass (alaturi de Google,Facebook, TopRanksi clienti importanti din piata).
Tot zona marketing digital bazat pe performanta va fi prezenta si in workshopul celor de la Facebooksau in momentul luiOren Hefetz de laGoogle. O mentiune si pentru prezentareaDynamo– o companie care combina PR-ul cu SEO writing si generarea de vanzari.
4. PROGRAMMATIC TRADING
Cei care lucreaza in agentii de media, publishing, regii de publicitate sau sunt clienti vor fi preocupati de subiectul anului, asa cum este el semnalat si de cunoscutul raport Media Fact Book 2014.
Automatizarea procesului de vanzare si cumparare a spatiilor de publicitate online va fi un subiect cheie pe agendaICEEfest. Playeri majori precum Xaxis, DataXu, AppNexus, Nugg.ad, LiveRail, MindShare, Cadreonsi alte companii globale vor aborda tema schimbarii radicale a modul in care se vinde si cumpara publicitatea online azi.
Pe langa acestea nu vor lipsi insa nici momentele relaxate de stand-up comedy, gale de premiere, sesiuni dedicate start-up-urilor si multe altele.
ICEEfest este organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a editie si se va desfasura la Grand Cinema & More din cadrul Baneasa Shopping City, in 12 si 13 iunie.
Ultimele bilete disponibile se gasesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com