Pe langa marile branduri si companii care atrag publicul interesat de lumea Internetului, precum Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Shazam, Skype sau Windows Mobile, temele abordate in festival acopera mai multe domenii de interes din online si marketing digital.
Iata care sunt cele mai importante dintre acestea, grupate pe zone de interes:
1. CREATIE SI VIRAL VIDEO
Cei care lucreaza in agentii de creatie, PR dar si de media sau pur si simplu sunt pasionati de nebunia comunicarii digitale nu vor rata ideile unor oameni si agentii care obtin premii internationale.
ZOO – agentia de creatie din cadrul Google -, Sid Lee, Effective Brands, DigitasLBi, Achtung!, Branderati, The Comms Lab sau Ã…kestam Holst sunt nume prezente la festivalurile majore din lume.
Acum si la ICEEfest. Cateva exemple de campanii spectaculoase realizate de cei care vin la ICEEfest, puteti vedea aici [via Iqads].
In plus, cele mai mari hituri virale ale anului vor face subiectul show-ului din finalul festivalului, „Viral Movie Night„, unde Andi Moisescu si invitatii sai, comediantii Mihai Bendeac, Mihai Bobonete si Raul Gheba vor analiza, serios, umorul tip YouTube.
2. CONTENT
Cei care lucreaza in publishing si in productie de content online sunt invitati sa vada noi playeri precum UpComing ori Daily Secret, care incearca noi modele de business. Dar nici veterani precum BBC, Forbes sau Der Spiegel nu sunt de ignorat, desigur.
O mentiune speciala pentru sesiunea unde Katharina Borchert, CEO Der Spiegel Digital (nominalizata la titlul de „Young Global Leader” de the World Economic Forum) va avea o prezentare urmata de o dezbatere „de neratat” (la care va participa si noul CEO ProTV, Aleksandras Cesnavicius, in prima sa aparitie publica de la preluarea jobului din Romania).
3. PERFORMANCE si eCOMMERCE
Oamenii implicati in e-commerce si agentii de performance marketing vor fi acolo la prezentarile lui Lee Odden – autor al celebrei carti „Optimize!” – precum si la Performance Marketing Masterclass (alaturi de Google, Facebook, TopRank si clienti importanti din piata).
Tot zona marketing digital bazat pe performanta va fi prezenta si in workshopul celor de la Facebook sau in momentul lui Oren Hefetz de la Google. O mentiune si pentru prezentarea Dynamo – o companie care combina PR-ul cu SEO writing si generarea de vanzari.
4. PROGRAMMATIC TRADING
Cei care lucreaza in agentii de media, publishing, regii de publicitate sau sunt clienti vor fi preocupati de subiectul anului, asa cum este el semnalat si de cunoscutul raport Media Fact Book 2014.
Automatizarea procesului de vanzare si cumparare a spatiilor de publicitate online va fi un subiect cheie pe agenda ICEEfest. Playeri majori precum Xaxis, DataXu, AppNexus, Nugg.ad, LiveRail, MindShare, Cadreon si alte companii globale vor aborda tema schimbarii radicale a modul in care se vinde si cumpara publicitatea online azi.
Pe langa acestea nu vor lipsi insa nici momentele relaxate de stand-up comedy, gale de premiere, sesiuni dedicate start-up-urilor si multe altele.
ICEEfest este organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a editie si se va desfasura la Grand Cinema & More din cadrul Baneasa Shopping City, in 12 si 13 iunie.
Ultimele bilete disponibile se gasesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com