Prima pagină » Magazin » Cel mai vizionat clip al anului pe YouTube

Cel mai vizionat clip al anului pe YouTube

Cel mai vizionat clip al anului pe YouTube
Videoclipul "Dark Horse", al lui Katy Perry, a fost cel mai vizionat clip pe platforma YouTube în 2014, adunând de la începutul anului până în prezent aproape 500 de milioane de vizualizări, informează hollywoodreporter.com.

De la momentul publicării sale, pe 20 februarie, și până în prezent, melodia „Dark Horse”, interpretată de Katy Perry și Juicy J, a atras peste 496 de milioane de vizualizări, conform datelor furnizate de YouTube.

Pe locul al doilea în topul celor mai vizionate videoclipuri pe YouTube în acest an se situează „Can’t Remember to Forget You”, o colaborare a cântărețelor Shakira și Rihanna, cu peste 359 de milioane de vizualizări, iar pe locul al treilea se află imnul Cupei Mondiale de Fotbal din acest an – „La La La (Brazil 2014)” -, interpretat de Shakira și Carolinhos Brown, cu peste 265 de milioane de vizualizări.

 

 

O altă melodie dedicată Cupei Mondiale – „We Are One (Ole Ola)”, cântecul oficial al FIFA 2014 – se situează pe locul al patrulea, în timp ce „Bailando Espanol”, o colaborare a cântărețului Enrique Iglesias cu Descemer Buene și Gente De Zona, încheie topul cinci al celor mai vizualizate videoclipuri din acest an pe YouTube.

Clasamentul continuă cu videoclipul „#SELFIE”, al The Chainsmokers, urmat, pe locul al șaptelea, de „Fancy”, al Iggy Azalea și Charli XCX, „Let It Go”, din filmul „Frozen” (pe locul al optulea), „Wiggle”, al lui Jason Derulo și Snoop Dogg (pe locul al nouălea), și „El Perdedor”, al lui Enrique Iglesias și Marco Antonio Solis (pe locul al zecelea).