Editorii de la MailOnline.com au estimat că vedeta americană a încasat onorarii de aproximativ 317 milioane de dolari începând din ianuarie 2015. Veniturile sale sunt generate de single-urile și turneele sale de succes, dar și din contracte de publicitate deosebit de profitabile.
Taylor Swift și-a lansat cel de-al cincilea album din carieră, „1989”, în octombrie 2014, iar acel material discografic s-a vândut în peste 1,3 milioane de copii doar în primul său weekend, debutând pe primul loc în topuril e din multe țări ale lumii.
Pe lângă succesul comercial al albumului în sine, turneul său de promovare – „1989 World Tour” – s-a dovedit la rândul său extrem de profitabil pentru Taylor Swift, întrucât primele cinci concerte din turneu i-au adus încasări de 16,8 milioane de dolari.
Artista americană a încheiat și câteva contracte de publicitate importante, cu brandurile Elizabeth Arden, Diet Coke și Keds.
La sfârșitul lunii septembrie, Taylor Swift a fost inclusă de revista Forbes în topul pe 2015 al celor mai influenți oameni de afaceri cu vârste de până la 40 de ani. Tânăra vedetă americană este cel mai bine plasat reprezentant al industriei de divertisment în acest top – „40 Under 40” -, în care ocupă locul al șaselea, grație opiniilor sale deosebit de ferme în ceea ce privește serviciile de streaming muzical.