Prima pagină » Magazin » CNA a analizat o reclamă la vin, apoi și-a pus o singură întrebare. Răspunsul uimitor nu a întârziat să apară

CNA a analizat o reclamă la vin, apoi și-a pus o singură întrebare. Răspunsul uimitor nu a întârziat să apară

CNA a analizat o reclamă la vin, apoi și-a pus o singură întrebare. Răspunsul uimitor nu a întârziat să apară
CNA a analizat o reclamă la o marcă de vin, apoi și-a pus o singură întrebare: cum dovedești că vinul roșu este bun pentru femei, dacă-l beau bărbații? Consiliul Național al Audiovizualului a decis să interzică spotul la vinul „Sânge de taur", din cauza sloganului „Bun pentru femei, dacă-l beau bărbații". Mai mult, s-a pus inclusiv problema aluziilor sexuale.

Răsvan Popescu, fost președinte al forului, a atras atenția că e o vorbă din popor și nu trebuie luată ca atare, dar CNA a supus la vot și a decis interzicerea reclamei, scrie paginademedia.ro.

Au votat pentru interzicerea reclamei Valentin Jucan, Lorand Turos, Monica Gubernat, Laura Georgescu, Radu Herjeu, Dorina Rusu și chiar Răsvan Popescu.

Motivul interzicerii reclamei este încălcarea articolului 120 (2), potrivit căruia „Nu se vor atribui alimentelor proprietăți pe care acestea nu le posedă”.

Decizia CNA este însă tardivă, deoarece spotul nu mai rulează pe posturile de televiziune din luna martie. Membrii CNA au decis totuși că voteze intrarea în legalitate a reclamei pentru a preveni reluarea difuzării ei.

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele