Prima pagină » Magazin » Comedia „OH, RAMONA!”, lider categoric în box office-ul românesc de weekend și RECORD de audiență: Peste 100.000 de spectatori au văzut filmul

Comedia „OH, RAMONA!”, lider categoric în box office-ul românesc de weekend și RECORD de audiență: Peste 100.000 de spectatori au văzut filmul

Lider detașat. Peste 100.000 de persoane au văzut deja "Oh, Ramona!". Vezi top 10

„Oh, Ramona!” este filmul românesc filmat în limba engleză la Brașov, Constanța și București, cu o distribuție din care fac parte, alături de tineri actori și vedete din România, și mulți artiști din Marea Britanie și de peste Ocean. Regizorul Cristina Jacob are deja fanii ei, după succesul comediilor „Selfie” și „Selfie 69”.

Acum, aceștia au ocazia să dezbată cu fanii cărții lui Andrei Ciobanu ce are varianta pe marele ecran a poveștii de a provocat reacțiile entuziaste ale publicului larg încă înainte de premiera oficială a filmului, aproape toate biletele pentru proiecțiile organizate în avanpremieră fiind epuizate. Abia acum, când comedia a intrat în programul cinematografelor din toată țara, se va putea vedea cu ce iese filmul în evidență în materie de adolescență și maturizare la nivel de alegeri sentimentale.

Pe a doua poziție în box office-ul românesc de weekend se situează o altă premieră, lungmetrajul SF „Alita: Battle Angel/ Alita: Îngerul războinic”, de Robert Rodriguez. Filmul a avut încasări de 1.554.481,52 de lei. Actorii Jennifer Connelly, Rosa Salazar, Christoph Waltz și Mahershala Ali țin capul de afiș în aventurile SF depănate pe mâna electronică a Alitei, o tânără cyborg care nu își amintește mare lucru, dar are ochi mari și poate să ducă multe din problemele lumii fără să se bazeze doar pe micile pompe hidraulice care îi acționează resorturile.

Animația „The Lego Movie 2: The Second Part”, de Mike Mitchell și Trisha Gum, ocupă locul al treilea în box office-ul românesc, cu încasări de 466.713,20 de lei în primele trei zile pe marile ecrane. Acțiunea filmului, care beneficiază de vocile unor vedete precum Jason Momoa, Alison Brie, Chris Pratt, Stephanie Beatriz, Elizabeth Banks și Jonah Hill, are loc la cinci ani după cea din primul lungmetraj, „Marea aventură Lego/ The Lego Movie” (2014), de Phil Lord, Christopher Miller și Chris McKay. Cetățenii întâmpină acum o nouă amenințare, Lego Duplo, invadatorii din spațiul cosmic, care dezmembrează totul în calea lor mai repede decât s-ar putea reconstrui.

Liderul săptămânii trecute, lungmetrajul de animație „Cum să-ți dresezi dragonul 3/ How to Train Your Dragon: The Hidden World”, a coborât pe locul al patrulea, cu încasări de 375.483,20 de lei. Dean DeBlois, regizorul cunoscut pentru animația „Lilo & Stitch”, ca și pentru documentarul „Heima”, a dus adaptarea pentru marele ecran a poveștii din benzi desenate la dimensiunea unei trilogii.

La un an după acțiunea din cel de-al doilea film, Sughiț și Știrbul sunt ultima șansă a orășelului din Insula Tontului, după ce întâlnirea dintre Furia Nopții și Furia Luminii este însoțită de o amenințare apocaliptică pentru lumea celor doi. O călătorie în lumea ascunsă poate să schimbe cu totul șansele de supraviețuire în lumea eroilor de poveste.

Poziția a cincea este ocupată de premiera „Zi de naștere mortală 2/ Happy Death Day 2U”, un horror regizat de Christopher Landon, care a avut încasări de 228.176,41 de lei.

Top 10 este completat de:

– „Drunk Parents/ Și bețivi și mincinoși”, de Fred Wolf (185.417,44 de lei);

– „Scapă, dacă poți!/ Escape Room”, de Adam Robitel (128.375 de lei);

– „Drumul unui câine către casă/ A Dog’s Way Home”, de Charles Martin Smith (102.180 de lei);

– „Familie de-a gata/ Instant Family”, de Sean Anders (86.401,66 de lei);

– „Glass”, de M. Night Shyamalan (70.025 de lei).

Comedia „Oh, Ramona!”, record pentru filmele românești

Filmul „Oh, Ramona” a bătut toate recordurile de audiență pentru o producție românească, cinematografele raportând 111.881 spectatori după primul weekend de la lansarea peliculei, arată un comunicat remis Mediafax.

Comedia românească a intrat pe primul loc în box-office-ul din acest an, realizând venituri comparabile cu blockbuster-uri americane precum „Avengers”, „Aquaman”, „Fifty Shades Freed”, „Venom” și „Deadpool 2”.

Dintre producțiile ultimului an, „Avengers” a avut cel mai bun debut în România, adunând după primele zile petrecute în cinematografe 3.190.990 lei. Al doilea succes al anului 2018, „Aquaman” a încheiat primul weekend în cinematografele românești cu 3.015.460 de lei de la 131.173 de spectatori, iar „Cincizeci de umbre descătușate/ Fifty Shades Freed” a avut 3.009.841 de lei de la 146.898 de spectatori, în timp ce „Deadpool 2” a avut 2.547.402 de lei după primele proiecții din România, de la 117.282 de spectatori.

Astfel, „Oh, Ramona!” este pe locul cinci din punctul de vedere al spectatorilor plătitori la debutul pe ecrane, și pe șase, în ceea ce privește încasările în primele cinci zile de la lansare, cu 111.881 de spectatori care au adus 2.209.669 lei.

Super-producția „Venom”, a anunțat după debut 2.553.269 de lei, de la 104.614 de spectatori.

Dintre producțiile ultimului an ale căror cifre de audiență realizate după primele zile de la lansarile românești au dominat piața în 2018 și în primele luni ale anului 2019, „Pantera Neagră/ Black Panther”, a raportat încasări de 2.109.084 lei după primul weekend petrecut în cinematografele românești, iar „Bohemian Rhapsody” a strâns în primele 5 zile pe ecranele românești 1.248.320 de lei de la 56.647 de spectatori.

Dintre producțiile autohtone cu cele mai încasări de debut în ultimul an, „Moromeții 2” a strâns, după primele proiecții, 1.484.356 de lei de la 69.980 de spectatori.

Cristina Jacob, regizorul care își întrece acum propria performanță de audiență stabilită în 2016 cu „Selfie 69”, a spus: „Mulțumesc că ați fost la film în număr atât de mare! Este cea mai frumoasă recompensă pentru munca întregii echipe. Pentru mine înseamnă mai mult decât orice premiu. 111.881 spectatori în primul weekend este un prag depășit pentru prima dată de un film românesc. E un semn că publicul nostru, în primul rând cel tânăr, începe să aibă încredere în filmele noastre. Răspunsul entuziast al generației Z arată că noi am reușit să le răspundem așteptărilor lor, să-i surprindem”.

Mult așteptat de publicul tânăr, filmul a primit mii de feedback-uri și recomandări pozitive pe social media de la cei care l-au văzut: „Un film la care râzi cu lacrimi de la început până la sfârșit. Era sala plină, am stat în primul rând și nu m-a deranjat. E mai fain decât comediile americane”; „A fost genial. Am fost entuziasmată la toate scenele, iar analogiile mi-au plăcut la nebunie”; „Cea mai tare idee de film românesc. Mă bucur că în sfârșit am prins bilete” sau „Un film nemaipomenit, pe care l-aș revedea de sute de ori”.

Protagonistul Bogdan Iancu și cei șase actori principali englezi și americani (Aggy K. Adams, Holly Horne, Basil Eidenbenz, Andromeda Godfrey, Leonardo Boudreau și Melanie Ebanks) au fost deopotrivă apreciați pentru performanța lor.

Comedia

Și multe vedete tinere au văzut filmul. „A fost foarte amuzant, am râs mult și ne-au plăcut scenele cu analogii”, mărturisesc frații Munteanu. Laura Giurcanu adaugă: „În film vezi Marea Neagră, Brașovul și Bucureștiul într-un fel în care nu le-ai mai văzut până acum”, iar Alina Eremia conchide „Vă invit și pe voi să veniți să îl vedeți. Am stat cam tot timpul cu gura până la urechi”.

Comedia „Oh, Ramona” este o producție Zazu Film, distribuită de Jacob Bros, și rulează în prezent în 109 săli de cinema din 50 orașe din România. Biletele pot fi cumpărate de AICI!

Foto: Captură