Compania Farmec a deschis primul Centru de Frumusețe, investiție de 360.000 de euro
Producătorul de cosmetice Farmec a deschis, vineri, la Cluj-Napoca, primul Centru de Frumusețe din țară, în urma unei investiții de 360.000 de euro, unde clientele vor beneficia gratuit de ședințe de dermoanaliză și consultanță de specialitate pentru a afla care sunt produsele potrivite pentru ele.
Potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Farmec, noul centru de frumusețe, deschis în apropierea fabricii din Cluj-Napoca, se întinde pe o suprafață de 225 de metri pătrați, transmite corespondentul MEDIAFAX.
„Farmec a deschis, vineri, un nou concept de magazin al companiei, care face parte dintr-un proiect mai amplu, și anume Centrul de Frumusețe Farmec. Rezultat al unei investiții de peste 360.000 euro, Centrul de Frumusețe cuprinde, pe lângă zona comercială, un spațiu de dialog direct cu consumatorii. Centrul de Frumusețe Farmec, situat în apropierea fabricii, are o suprafață totală de 225 metri pătrați, dintre care 118 metri pătrați sunt destinați prezentării și comercializării efective a produselor, iar restul au fost special amenajați ca spațiu pentru întâlnirile consumatoarelor cu specialiștii Farmec. Astfel, vizitatoarele centrului se vor putea bucura de cele mai noi lansări de produse și vor avea parte de reduceri și promoții speciale. De asemenea, vor beneficia gratuit de ședințe de dermoanaliză și consultanță de specialitate pentru a afla care sunt cele mai potrivite produse pentru tenul lor”, se arată în comunicat.
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, arată în comunicat că deschiderea Centrului de Frumusețe este un eveniment special la care s-a lucrat timp de patru luni, compania fiind „un brand simbol pentru Cluj-Napoca”.
Acesta a menționat că planurile Farmec includ deschiderea unor centre de frumusețe similare și în alte orașe din țară.
Farmec a deschis primul magazin propriu la Cluj-Napoca in anul 1975.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deține mărci recunoscute internațional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital și Farmec.
Produsele Farmec sunt exportate pe piețe din Japonia, Canada, Irak, Kuwait, Iordania și țări din Europa, precum Ungaria, Republica Moldova, Polonia sau Grecia.
Compania deține Certificatul Internațional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internațional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 și Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007.
Din iunie 2008, Farmec deține drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.